DPC neboli Dynamic Performance Control je systém flexibilního rozdělení točivého momentu mezi kola zadní nápravy, který používá německá automobilka BMW. Tento elektronický systém, který dokáže díky aktivnímu zadnímu diferenciálu variabilně přenášet točivý moment mezi koly zadní nápravy, tak umožňuje rychlejší a bezpečnější projíždění zatáček. Přenosem většího točivého momentu na vnější kolo výrazně napomáhá udržovat v zatáčce požadovaný směr a zajišťuje optimální držení stopy. Vyšší výkon přiděluje na základě aktuální jízdní situace také kolu, které jej může v danou chvíli lépe přenést na vozovku. DPC zvyšuje stabilitu vozu při náhlých vyhýbacích manévrech a dokáže eliminovat jeho tendenci k přetáčivosti i nedotáčivosti. DPC zaručuje také maximální trakci na površích s horší adhezí.
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.