Soutěž v Krumlově potvrdila, že s novým červeným autem to jede a s Anvel racing teamem se začíná počítat na předních pozicích výsledkových listin.
Ještě týden před Rallye Český Krumlovem se však Anvel představil na Šalgó - Gemer Rally, která se jela jako třetí závod slovenského mistráku. Start to ve slovenském šampionátu nebyl poslední a posádku ve složení Vladimír Barvík-Pavel Gabrhelík bychom měli vidět i v okolí Bratislavy a Popradu. Kromě Barvíka startuje na Slovensku s dalším autem Anvel racing teamu i Dan Landa a vedle něj usedá obvyklý spolujezdec Ládi-Pepa Bartončík. Bohužel již od startu nebylo něco s Láďovým autem v pořádku, což vyvrcholilo odstoupením již v úvodu soutěže.
Navíc tento problém s mezinápravovým diferenciálem dělal vrásky mechanikům ještě v pondělí, když se nedařilo odhalit příčinu. Dan Landa, který se opět vrací na tratě rally, dokončil soutěž na osmnácté pozici celkově, ale jako osmá posádka bodující do slovenského mistrovství.
Již o týden později čekala na posádku v klasickém složení Barvík-Bartončík soutěž v okolí Českého Krumlova. „Do Krumlova se vždycky hodně těšíme. Mají tam krásné rychlostní zkoušky a například Malonty jsou jednou z nejhezčích RZ u nás,“ pochvaloval si jezdec tratě. Hned na úvodní RZ sice posádka vykroužila hodiny, ale vzápětí se propracovala do první desítky. V první etapě hodně zaúřadovala RZ Kohout plná defektů, která některé posádky odsunula do pozadí. Posádka i díky tomu přenocovala pár vteřin za Odložilíkem na sedmém místě, ale s rychlými jezdci Orsákem, Jelínkem či Petákem za zády, což na klidném spánku nepřidá.
V úvodu druhého dne se Láďa vyhoupl ještě na šestou pozici, ale další průběh byl jako na houpačce. Přerývaly se jak prodlevy, tak pozice. „Asi málokdo si při pohledu na výsledky uvědomuje, že jedeme obyčejný benzín v rámci Enteria cupu a měli bychom být zhruba o vteřinu na km pomalejší. Samozřejmě nám taky pomohla smůla Dana Běhálka a Jarkův výpadek na poslední RZ, jinak jsou určitě rychlostně před náma. Co se týká souboje s Jarinem Orsákem a Romanem Odložilíkem na konci závodu, tak to vlastně pro nás ani souboj nebyl.
Už po Malontech jsme zjistili, že nám teče čerpadlo mezinápravy a olej ubýval strašně rychle. Bylo jasné, že na poslední dlouhé RZ pojedeme bez ní. Tak jsem dal do Rožmitálu téměř vše, co jsem se za ty roky naučil a spíš jsme si chtěli udržet Honzu Jelínka v dostatečném odstupu a to nakonec vyšlo,“ popsal souboje jezdec. V cíli z toho tedy nakonec bylo krásné šesté místo. „Každopádně dík zaslouží celý team. Auto dostalo pořádně zabrat a kluci museli máknout, aby ho vždy v servisu dali do pořádku. Taky bych rád poděkoval Pepovi. Myslím, že jsme předvedli slušný sport a potěšili oko diváků.“
Anvel racing team a tedy posádka Barvík-Bartončík samozřejmě nebude chybět ani na příští soutěži v Hustopečích.
Chcete-li vlastnit automobil, musíte se připravit na to, že vám kromě spousty radostných chvilek často přinese také nepříjemná překvapení. Proto je vhodné množství starostí s vozem minimalizovat. Třeba uzavřením výhodného pojištění, které vás bude spolehlivě chránit.
zobrazit článek >Povinné ručení při koupi ojetého vozu má podobná pravidla jako u nového auta. Největší rozdíl tkví v tom, že prodávající ho nejprve musí zrušit a kupující si následně musí nechat auto pojistit. Vozidlo by přitom nemělo zůstat ani den nepojištěné.
zobrazit článek >Elektrické řetězové kladkostroje jsou klíčovým prvkem při manipulaci s těžkými břemeny. Jejich široké využití a univerzální vlastnosti je činí nezbytnými v různých průmyslových odvětvích, jakož i v mnoha dalších oblastech lidské činnosti.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.