Fantastický triumf ve třídě N do 1600 ccm si přivezli domů z jubilejního třicátého ročníku Rally Agropa Jan Jinderle s Pavlem Kacerovským. Posádka týmu J.A.S. motorsport zdolala na rozdíl od většiny svých soupeřů všechny nástrahy tratě a získala plný počet dvaceti bodů.
Hned od úvodních kilometrů začal českobudějovický jezdec všem pilotům šestnáctistovkových hond, suzuki a citroënů pořádně „zatápět“ a vyhrál první rychlostní zkoušku s náskokem čtyř desetin na zkušeného Henzla. Na druhém testu jej však zbrzdila větev zaseklá mezi kotoučem a brzdičem levého zadního kola a čtvrtým časem se propadl na stříbro za téměř domácího Kuldu. Následující vložku ale opět Honza Jinderle vyhrál a po první sekci mu patřilo druhé místo se ztrátou 2,7 sekundy na vedoucí pozici.
„I přes naše maximální nasazení nám vůbec nevyšla čtvrtá erzeta. Ztratili jsme skoro devět vteřin na Brázdu a to si nejsem vědom žádných fatálních chyb,“ litoval Jinderle v cíli testu. Po technických problémech a následném odstoupení Kuldy vystřídal dosud nejrychlejšího jezdce třídy N2 na čele vítěz dvou předchozích sprintů Brázda, Jinderlemu s Kacerovským patřila stále druhá příčka se ztrátou 6,7 sekundy. Druhý průjezd vojenským prostorem Háj však tentokrát Jinderle vyhrál a dostal se Brázdovi na dostřel neuvěřitelných osmi desetin! „Bohužel nám po havárii Martina Dlouhého zrušili šestou erzetu, kde jsme si na Kubu hodně věřili,“ dodává jezdec.
V poslední sekci složené ze dvou nejdelších měřených testů se chtěli Honza Jinderle s Pavlem Kacerovským poprat o vítězství a Brázdu porazit. I tentokrát ale rychlostní zkouška Kakanov - Bílenice ukázala, že hondě týmu J.A.S. motorsport vůbec nesvědčí a Brázda na ní Jihočechům nadělil 8,5 vteřiny. Karty před závěrečnou vložkou tak byly v podstatě rozdány - Brázda vedl o 9,3 sekundy před Jinderlem, Jinderle měl na třetího Kaválka totožný náskok. Na trati se však stalo nevídané!
„Asi ve třetině testu jsme už z dálky viděli mávající Brázdovy, jak nás upozorňují na jejich havarované auto. O pár kilometrů dál jsme navíc potkali stojící Kaválkovu suzuki... Do cíle jsme tedy dojeli spolu s Havláskem jako jediní ve třídě N2 z deseti posádek na startu, což trochu kazí dojem z našeho výsledku. Můžeme být ale maximálně spokojeni, protože jsme se tím pádem dostali v průběžné tabulce za Aleše Kaválka na rozdíl 15 bodů. Další letošní starty tedy budou mít ještě smysl. Do Jeseníků bychom se rádi podívali a opět si zazávodili,“ hodnotí závěr soutěže Honza Jinderle.
Velký podíl na výsledku posádky týmu J.A.S. motorsport mají především mechanici, kteří auto na závody perfektně připravili a v průběhu rallye se nevyskytnul jediný problém. V současné době budou probíhat jednání s obchodními partnery o startu na AZ pneu Rally Jeseníky, předposledním podniku MIO GPS Mistrovství České republiky ve sprintrallye.
Chcete-li vlastnit automobil, musíte se připravit na to, že vám kromě spousty radostných chvilek často přinese také nepříjemná překvapení. Proto je vhodné množství starostí s vozem minimalizovat. Třeba uzavřením výhodného pojištění, které vás bude spolehlivě chránit.
zobrazit článek >Povinné ručení při koupi ojetého vozu má podobná pravidla jako u nového auta. Největší rozdíl tkví v tom, že prodávající ho nejprve musí zrušit a kupující si následně musí nechat auto pojistit. Vozidlo by přitom nemělo zůstat ani den nepojištěné.
zobrazit článek >Elektrické řetězové kladkostroje jsou klíčovým prvkem při manipulaci s těžkými břemeny. Jejich široké využití a univerzální vlastnosti je činí nezbytnými v různých průmyslových odvětvích, jakož i v mnoha dalších oblastech lidské činnosti.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.