Na základě tragických událostí z uplynulého víkendu jsem se rozhodl reagovat a vyzývám všechny jezdce a spolujezdce…
Rychlostní zkoušky na některých rally u nás jsou čím dál rychlejší a nebezpečnější. Víme velmi dobře, že retardéry řeší jen průměrné, ale ne maximální rychlosti. Je třeba apelovat na lidi, kteří tyto RZ dělají a na ty, kteří je následně schvalují, že tyto nebezpečné RZ nebudeme jezdit. Nikdo z nás nemůže zabránit technické závadě. Proč riskovat další zranění a životy jen proto, že (ne)zodpovědní lidé si toto neuvědomují. Vždyť rally je o technické náročnosti a ne o rychlosti mezi stromy. Každá RZ, kde je více retardérů, je „podezřelá“.
Zase se ze mě stává ten hlavní rebel, ale znovu Vás, jezdce a spolujezdce, žádám o zvážení, zda bychom neměli obnovit asociaci, tentokrát už ne pod AČR. Právníci by nám jistě poradili nejlepší formu a určitě by se sehnal i sponzor, který má zájem na zlepšení bezpečnosti našich rally. Samozřejmě, když bude jednat deset lidí, nemá to cenu, ale pokud nás bude padesát, už nás musí někdo brát velmi vážně. Zatím z našich drobných a jednotlivých aktivit mají legraci a pokud se konečně nedohodneme, tak to bude tak i dál.
Myslím, že i Vaši sponzoři pro to najdou pochopení, protože určitě nestojí o to, aby v bulvárním tisku byla fotografie Vašeho rozbitého auta. Znovu se nad tím, prosím, vážně zamyslete. Bohužel je velká škoda, že tyto aktivity vždy vyvolá až takováto smutná událost.
Prosím všechny jezdce a spolujezdce, kteří by měli zájem o znovuzaložení asociace, aby mě napsali na tomas.singer@volny.cz. Pokud nás bude dostatek, tak začnu v této věci vyvíjet další aktivity. Pokud nás bude jen pár, tak je mě upřímně líto další zbytečné havárie s následky. Je třeba si uvědomit, že takovéto asociace mají motocykloví i automobiloví závodníci všude ve světě a nikomu z funkcionářů to nepřipadá divné a berou je velmi vážně. Tak snad se už konečně přestaneme bát a budeme bránit svoji bezpečnost.
Tak to je vše, co jsem Vám chtěl napsat.
Oblíbenost elektrokoloběžek stoupá. Není divu, představují rychlý, ekologický a pohodlný způsob transportu. Když navíc využíváte městské sdílené koloběžky, nevyjde vás to příliš draho. Znáte ale pravidla upravující jízdu na koloběžce? Víte, kde s ní smíte a nesmíte jezdit? Pojďme se nato podívat.
zobrazit článek >Každé vozidlo má svůj VIN kód. Jedná se o jedinečný 17místný mezinárodní kód, který dané vozidlo identifikuje a můžete si podle něj ověřit jeho historii. Nebo vám pomůže prověřit stav tachometru.
zobrazit článek >Když se řekne Dacia Duster, možná si představíte nenápadné auto, ale tato nová verze 2024 přináší víc, než byste čekali.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.