Motor a pohon | |
---|---|
Motor | 1.8 |
Druh morotu | zážehový |
Palivo | bezolovnatý benzín |
Objem válců (cm3) | 1 798 |
Počet válců | 4 |
Max. výkon kW / HP / ot | 118 / 158 / 5 000 |
Max. toč. m. Nm / ot | 250 / 1 500 |
Poháněná náprava | přední |
Max. rychlost (km/h) | 218 |
Zrychlení 0-100 km/h (s) | 8.00 |
Převodovka | automatická DSG - tiptronic |
Počet rychlostních stupňů | 6 |
Tvar a rozměry | |
---|---|
Tvar | cabrio |
Rozměry D / / V (mm) | 4 238 / 1 765 / 1 424 |
Objem zavazadl. prostoru (l) | 260 |
Se sklopenými sedačkami (l) | 674 |
Pohotovnostní hmotnost (kg) | 1 455 |
Poměr hmotnost / výkon (kg / 1kW) | 12.33 |
Rozměr pneumatik | 205/55 R16 |
Spotřeba | |
---|---|
Město (l) | 10.60 |
Mimo město (l) | 5.80 |
Kombinovaná (l) | 7.60 |
Emise CO2 (g/km) | 180 |
Znak Audi - "čtyři kruhy" - jsou symbolem jednoho z nejstarších výrobců automobilů v Německu. Představují splynutí čtyř do té doby nezávislých výrobců automobilů: Audi, DKW, Horch a Wanderer. Spolu se značkou NSU, která k nim přistoupila v roce 1969, tvoří kořeny dnešní akciové společnosti AUDI.
Nové automobilce se začalo okamžitě dařit. Už na konci třicátých let mělo každé čtvrté auto vyrobené v Německu znak se spojenými čtyřmi kruhy. Přímý pokračovatel tradice, společnost Audi AG, dodnes nosí symbol čtyř kruhů na maskách chladičů svých automobilů. Tyto čtyři kruhy i dnes ztělesňují jednoho z největších světových výrobců luxusních automobilů.
Dnešní společnost Audi pokračuje ve šlépějích Auto Union. Že se jí to daří velmi dobře značí i to, že její prodeje rok od roku výrazně rostou a značka Audi se znovu napevno zabydlela ve velmi konkurenčním prémiovém segmentu - tam, kde se již v předválečné době nacházela a kam právem náleží.