Zákruta.cz  >  Magazín  >  

Kresta kmotrem kalendáře sdružení Korunka

12. září 2012

V květnu letošního roku došlo ke spojení českého multišampiona Romana Kresty a luhačovického sdružení Korunka. Jako jeden z hlavních hostů podpořil svou účastí a autogramiádou i třídenní letní benefici v Luhačovicích. Z ní si odvezl i nového maskota - panenku Korunku, která ho doprovází na závodech.

Ilustrační foto

Poslední aktivitou sdružení Korunka Luhačovice je kalendář, který vznikl ve spolupráci s hokejovým klubem PSG Zlín. Po nedávném přátelském utkání mezi PSG Zlín a slovenskou Skalicí byl před návštěvou bezmála tisícovky hokejových fanoušků představen a pokřtěn.

Kalendář nafotili hokejisté Zlína a děti z dětského domova a kojeneckého ústavu v Luhačovicích. Samotného křtu se zúčastnili Veronika Záhorská, ředitelka nadace, Libor Lukáš, statutární náměstek hejtmana Zlínského kraje v roli patrona nadace, dále herec a bavič Josef Alois Náhlovský a kmotrem kalendáře se stal právě Roman Kresta.

Z hráčů se zúčastnili slavnostního aktu kapitán mužstva Petr Čajánek, Martin Hamrlík a Petr Holík. Posledně jmenovaný uvedl: „Udělali jsme to pro dobrou věc a jsem přesvědčen, že se nám to povedlo.“

Zkušený matador Martin Hamrlík doplnil: „Při focení jsme zažili spoustu legrace. Měli jsme skákat na trampolíně, ale moc to neumím. Děti se mně smály, přece jen na bruslích se cítím lépe.“

Fanoušci zlínského hokeje si mohou kalendář zakoupit už nyní ve fanshopu za velmi přijatelnou cenu. „Věřím, že se kalendář bude fanouškům líbit stejně, jako se líbí nám hráčům,“ dodal Petr Čajánek.

Celému slavnostnímu ceremoniálu přihlížel i populární bavič Alois Josef Náhlovský. „Přeji hodně zdaru zlínskému hokeji a titul by byl dobrý, co trenére?“ ohlédl se na zlínskou střídačku, kde přihlížel kouč Rostislav Vlach.

Poté už Roman Kresta popřál kalendáři co největší prodej a tedy i výtěžek, který půjde ve prospěch potřebných dětí ve Zlínském kraji.

„O kalendář je už v začátku prodeje velký zájem nejen ze strany fanoušků ale i z řad samotných hráčů, kteří chtějí jeho zakoupením přispět na dobrou věc, za což jsme rádi. Kalendář vznikal v extrémně krátké době, o to víc si ceníme výsledku. Chci tímto poděkovat za profesionální přístup a výbornou spolupráci všem, kteří se na tvorbě kalendáře podíleli,“ řekl marketingový manažer PSG Zlín Tomáš Melzer.

Další prodejní místa, mimo fanshop v PSG aréně, budou postupně upřesněna.

-pr-

Další články

Elektromobilita není jen modní trend. Proč si pořídit elektromobil?

Slovo elektromobil se v poslední době skloňuje stále častěji. Zatímco před několika lety bylo objektem zájmu leda tak nadšenců do nových technologií a zarytých ochránců přírody, dnes se kolem něj točí konverzace nad pivem v hospodách, při cvičení ve fitness centrech i v rodinách při snídani. Že by móda? Možná. Elektromobily mají ale řadu vlastností, pro které stojí za to nad nimi zauvažovat.

zobrazit článek >

Zatímco automobilky strádají, Bentley slaví rekordy

Dozvuky koronavirové pandemie stále tíží automobilový průmysl. Zatímco jiné automobilky bojují s propady, Bentley prodává nejvíce aut v celé své historii.

zobrazit článek >

Jak se připravit na autoškolu?

Autoškola vždy byla, je a pravděpodobně ještě dlouho bude strašákem, kterému většina lidí na prahu dospělosti či později čelí. Ať už má váš strach z autoškoly jakoukoli podobu, poradíme vám, jak se na výcvik za volantem včas a v klidu připravit.

zobrazit článek >