Zákruta.cz  >  Magazín  >  

Otevřen první showroom ŠKODA v novém designu

12. dubna 2011

V Curychu byl 7. dubna 2011 otevřen celosvětově první showroom značky ŠKODA v novém firemním designu, který potvrzuje vzestup značky. Slavnostního otevření nově vybudované provozní budovy společnosti AMAG RETAIL Autowelt ve Švýcarsku se zúčastnil předseda představenstva společnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland a člen představenstva pro oblast prodeje a marketingu Jürgen Stackmann. Se svou víceznačkovou nabídkou stanovuje AMAG měřítka pro prodej automobilů a staví i značku ŠKODA do nového, svěžího lesku.

Pro podnik je nový firemní design důležitým elementem pro vzestup značky. Do roku 2018 chce ŠKODA svůj celosvětový prodej oproti dnešnímu stavu minimálně zdvojnásobit na zhruba 1,5 milionu vozů ročně. „S našim novým vystupováním dokazujeme, že se podnik podstatným způsobem vyvíjí,“ řekl šéf značky ŠKODA Winfried Vahland. „Právě naše celosvětová prodejní síť hraje ústřední úlohu pro zviditelnění nové síly značky ŠKODA. Proto je důležité, aby všechna naše zastoupení postupně realizovala nové uspořádání. Dnes byl učiněn první krok tímto směrem.“

Ať už jde o vnější signalizace, architekturu budov nebo uspořádání showroomu, nové zastoupení značky ŠKODA se vyznačuje lepší viditelností, svěžestí, otevřeností a optimalizovanou funkčností. Jürgen Stackmann, člen představenstva pro oblast prodeje a marketingu, zdůrazňuje atraktivitu nového uspořádání: „Zákaznici očekávají moderní, přátelské a transparentní prostory. Společnosti AMAG RETAIL Autowelt se toto působivým způsobem podařilo. Blahopřeji společnosti AMAG a jsem si jist, že se nový vzhled projeví i v nadále rostoucích prodejích.“

ŠKODA je ve Švýcarsku zastoupena od roku 1992 a zejména v posledních letech se vyvíjí velice úspěšně. Aktuálně je automobilka na pátém místě mezi všemi značkami. Pokračuje tak v úspěšném rozvoji uplynulých let. V letech 2000 až 2010 se značce s okřídleným šípem ve znaku podařilo roční prodeje zpětinásobit na naposledy dosažený výsledek 14 388 vozů. Octavia Combi se v uplynulém roce stala nejprodávanějším kombi v této alpské zemi.

-ric- ; Škoda

Další články

Elektromobilita není jen modní trend. Proč si pořídit elektromobil?

Slovo elektromobil se v poslední době skloňuje stále častěji. Zatímco před několika lety bylo objektem zájmu leda tak nadšenců do nových technologií a zarytých ochránců přírody, dnes se kolem něj točí konverzace nad pivem v hospodách, při cvičení ve fitness centrech i v rodinách při snídani. Že by móda? Možná. Elektromobily mají ale řadu vlastností, pro které stojí za to nad nimi zauvažovat.

zobrazit článek >

Zatímco automobilky strádají, Bentley slaví rekordy

Dozvuky koronavirové pandemie stále tíží automobilový průmysl. Zatímco jiné automobilky bojují s propady, Bentley prodává nejvíce aut v celé své historii.

zobrazit článek >

Jak se připravit na autoškolu?

Autoškola vždy byla, je a pravděpodobně ještě dlouho bude strašákem, kterému většina lidí na prahu dospělosti či později čelí. Ať už má váš strach z autoškoly jakoukoli podobu, poradíme vám, jak se na výcvik za volantem včas a v klidu připravit.

zobrazit článek >