Správný tlak je důležitým faktorem, jak z hlediska bezpečnosti tak i dlouhé životnosti pneumatik. Kontrolu tlaku je třeba provádět v době, kdy jsou pneumatiky chladné. Kontrolu tlaku provádějte pravidelně, přibližně jednou za čtrnáct dní.
Pokles tlaku může být způsoben:
- přirozeným unikáním vzduchu stěnami pneumatiky,
- poklesem teploty okolního prostředí,
- malými perforacemi, které u pneumatik bez duše sice nevedou k okamžitému vypuštění, ale časem mohou vést k nenapravitelnému poškození pneumatiky, k němuž jízdou s nedostatečně nahuštěnou pneumatikou dochází.
Tlak radiálních pneumatik automobilů:
Pokud nemáte k dispozici speciální návod k tahání přívěsu od výrobce automobilu, je třeba zadní pneumatiky nahustit na tlak pro „plně naloženo“.
V případě, že tlak pro „plně naloženo“ je stejný jako „standardní“ tlak, je třeba ve srovnání se „standardním“ tlakem zvýšit tlak v zadních pneumatikách o 4 až 7 psi (0,3 - 0,5 bar), a to v chladném stavu.
Sedíte celé dny v kanceláři a se rozhodli jste se pojmout letošní dovolenou trošku aktivněji?
zobrazit článek >Stejně, jako se dá interiér auta upravit dražšími položkami, jako jsou nové potahy sedadel, se nabízí i několik cenově přijatelnějších variant, které však taktéž vykouzlí vkusnější vnitřek auta, v němž bude doslova radost cestovat, jak na to?
zobrazit článek >Není tajemstvím, že Češi milují škodovky. Auta značky s českými kořeny jsou doslova na každém rohu. Které další automobilky a modely mají na našem trhu zastání? Podívejte se na žebříček deseti nejprodávanějších automobilových značek a vozů v České republice.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.