aktuálně: 355 uzavírek, 11 nehod
Zákruta.cz  >  Magazín  >  

Jak se vyrábí protektor?

22. října 2008

Protektor je obnovená pneumatika, která umožňuje prodloužení užitných vlastností ojeté pneumatiky a je to nejekologičtější způsob recyklace pneu.

Jak probíhá protektorování pneu? (Systém protektorování za tepla)

- Pneumatika je důkladně zkontrolována z hlediska poškození, stáří a celkového stavu.

- Z pneumatiky je odstraněn starý dezén a boční popisy.

- Na obroušenou pneumatiku je nanesen spojovací roztok a poté nový nezvulkanizovaný kaučukový materiál.

- Do nového materiálu je vylisován při tlaku 15 atm. a teplotě 145 °C nový dezén.

- Z pneumatiky jsou odstraněny přetoky z lisování a je opět zkontrolována.

- Pneumatika je připravena k další montáži.

Proč koupit protektor?

-Cena protektoru je nižší, než cena nové pneumatiky.

-Stejný kilometrový průběh jako u nové pneumatiky.

-U solidních firem záruka až do úplného ojetí.

-V posledních letech velký pokrok v kvalitě včetně moderních dezénů

Richard Vlček ; Internet

Další články

7 nejdůležitějších informací o povinném ručení, které musíte znát

Jestliže vlastníte motorové vozidlo, pak máte rovněž sjednáno autopojištění neboli povinné ručení. Víte o něm ale vše? Možná vás překvapí, co vše ovlivňuje jeho cenu, kdy ho nelze uplatnit nebo jak na pojistce ušetřit.

zobrazit článek >

Jaké jsou výhody bezkontaktních plateb v nákladní dopravě?

Pokud se chcete se svou firmou prosadit ve světě logistiky, musíte znát legislativu a mít přehled o veškerých provedených finančních transakcích. Jenže jakým způsobem udržet pod kontrolou platby za mýtné nebo palivo? Vsaďte na bezkontaktní platby.

zobrazit článek >

Možné problémy při sjednávání povinného ručení

Povinné ručení je základem drtivé většiny vozidel. Zřízení tohoto pojištění je úzce svázáno s nákupem nového vozu, občas se ale vyplatí změnit povinné ručení i pro stávající vůz. Jaké nástrahy Vás mohou při sjednávání nového povinného ručení potkat?

zobrazit článek >