aktuálně: 41 uzavírek, 4 nehod
Zákruta.cz  >  Magazín  >  

MD vyhlásilo soutěž o návrh na novou komunikační kampaň

25. dubna 2008

Ministerstvo dopravy vyhlásilo soutěž o návrh na novou komunikační kampaň zaměřenou na bezpečnost silničního provozu. Záměrem kampaně je komunikovat bez vtipné pointy, emotivně až realisticky.

Hlavním cílem je snížit počet usmrcených osob při dopravních nehodách na českých silnicích do roku 2010 na polovinu stavu roku 2002.

Mezi další zásadní cíle patří snaha působit na chování řidičů v silničním provozu a jejich přístup k bezpečnému stylu řízení, vést je k zodpovědnosti k sobě samým i k ostatním účastníkům silničního provozu.

Kampaň za cca 150 mil Kč bez DPH, která by měla odstartovat ve druhé polovině roku 2008, potrvá do roku 2010; zaměřená bude zejména na problematiku dodržování rychlosti spojené s agresivitou za volantem, na používání dětských autosedaček a bezpečnostních pásů a na alkohol a další psychotropní látky za volantem. Ministerstvo počítá zejména s televizními spoty.

Více informací, včetně možnosti získání soutěžních podmínek a pokynů pro zpracování návrhu naleznete na Informačním systému o veřejných zakázkách -uveřejňovacím subsystému, http://www.isvzus.cz/usisvz/...

-ric- ; -mvdr-

Další články

Škoda Fabia: Nejmenší, ale ne malá

V Mladé Boleslavi sjíždí z výrobních pásů již čtvrtá generace oblíbené Škody Fabia. Jaká je?

zobrazit článek >

Je vám dodávka málo a náklaďák moc? Řešením se jmenuje Piaggio Porter

Také máte italskou značku Piaggio spojenou zejména s Vespou a podobnými malými motocykly? Tak to byste měli vědět, že vyrábí i užitková vozidla.

zobrazit článek >

Pojedete autem na lyže? Zvažte havarijní pojištění

Sníh padá, ubytování je rezervované, vybavení sbalené, auto připravené. Mysleli jste ale opravdu na všechno?

zobrazit článek >