Ministerstvo dopravy dne 12. dubna 2010 zveřejnilo Výzvu k podání nabídek „Průzkum veřejného mínění ke kampani Nemyslíš? Zaplatíš!“
Hlavním cílem je vyhodnocení průzkumu veřejného mínění zaměřeného na dosavadní fungování bezpečnostní kampaně MD Nemyslíš? Zaplatíš! a také zmapování povědomí veřejnosti v této kampani, názorů na ni, včetně zmapování vlivu na účastníky silničního provozu.
Průzkum veřejného mínění osloví všechny cílové skupiny obyvatel ČR, na které je kampaň zaměřena: řidiče osobních automobilů, motocyklisty, chodce, cyklisty, děti a rodiče i profesionální řidiče.
Kampaň Nemysliš? Zaplatíš! výrazným způsobem přispěla k meziročnímu poklesu o 160 usmrcených osob na silnicích ČR.
Chystáte se letošní zimu strávit na lyžařských sjezdovkách? Pokud na lyže vyrážíte s rodinou nebo v partě kamarádů, přepravu sportovního vybavení vám usnadní střešní nosič. Jak ho vybrat?
celý článek >Autochladnička nebo chladící box pomohou udržet potraviny v chladnu a tím je uchrání před letním horkem. Tyto výrobky se liší nejen ceně a objemu, ale i v době, po kterou je možné potraviny skladovat. Na www.cenovyradar.cz se dozvíte více.
Kdo by neměl rád cestování. Někdo se na cesty vydává pravidelně, pracovně nebo jen za zábavou, další cestují pouze během dovolené. V každém případě, je však potřeba zvolit vhodný dopravní prostředek a vybrat si dokonalé ubytování. Pomůže vám Tipli.