aktuálně: 41 uzavírek, 3 nehod
Zákruta.cz  >  Magazín  >  

Průzkum veřejného mínění ke kampani Nemyslíš? Zaplatíš!

20. dubna 2010

Ministerstvo dopravy dne 12. dubna 2010 zveřejnilo Výzvu k podání nabídek „Průzkum veřejného mínění ke kampani Nemyslíš? Zaplatíš!“

Hlavním cílem je vyhodnocení průzkumu veřejného mínění zaměřeného na dosavadní fungování bezpečnostní kampaně MD Nemyslíš? Zaplatíš! a také zmapování povědomí veřejnosti v této kampani, názorů na ni, včetně zmapování vlivu na účastníky silničního provozu.

Průzkum veřejného mínění osloví všechny cílové skupiny obyvatel ČR, na které je kampaň zaměřena: řidiče osobních automobilů, motocyklisty, chodce, cyklisty, děti a rodiče i profesionální řidiče.

Kampaň Nemysliš? Zaplatíš! výrazným způsobem přispěla k meziročnímu poklesu o 160 usmrcených osob na silnicích ČR.

-ric- ; -mvdr-

Další články

Škoda Fabia: Nejmenší, ale ne malá

V Mladé Boleslavi sjíždí z výrobních pásů již čtvrtá generace oblíbené Škody Fabia. Jaká je?

zobrazit článek >

Je vám dodávka málo a náklaďák moc? Řešením se jmenuje Piaggio Porter

Také máte italskou značku Piaggio spojenou zejména s Vespou a podobnými malými motocykly? Tak to byste měli vědět, že vyrábí i užitková vozidla.

zobrazit článek >

Pojedete autem na lyže? Zvažte havarijní pojištění

Sníh padá, ubytování je rezervované, vybavení sbalené, auto připravené. Mysleli jste ale opravdu na všechno?

zobrazit článek >