Škoda Auto poskytuje od 25. května na každý nový vůz značky Škoda převzatý zákazníkem u smluvního partnera Škoda dvouletou bezplatnou Záruku mobility Premium.
Mimo stávající nabídky asistenčních programů Škoda Auto, které se vztahují výhradně na nepojízdnost vozidla v důsledku poruchy nebo havárie bez vlastního zavinění, kryje Záruka mobility Premium i jiné okolnosti zastavení vozu, např. v situacích způsobených vlastní vinou.
„Ze statistik centrály Škoda Assistance v ČR vyplývá, že více než 29% všech výjezdů naší asistenční služby připadá na události způsobené nepozorností, resp. vlastním zaviněním“, říká Přemysl Vlasta ze Servisních služeb Škoda Auto. „Rostoucí technologická náročnost oprav vozidel Škoda vyžaduje odborný zásah v autorizovaném servisu, to ovšem neřeší případy nenadálých situací“, uzavírá Vlasta.
Právě v těchto případech je Záruka mobility Premium připravena poskytnout prostřednictvím centrály Škoda Assistance bezplatně například příjezd a odjezd silniční služby, hodinu práce mechanika, odtah nepojízdného vozidla do nejbližšího autorizovaného servisu nebo jeho uskladnění. Není-li možné provést opravu ještě tentýž den, bude zákazníkovi nabídnuta možnost zajištění souběžné přepravy posádky vozidla včetně zavazadel, nebo ubytování v hotelu na jednu noc. Službu je možné čerpat opakovaně, nejvýše však 2x během 24 hodin. Úhrada přímého materiálu (cena pohonných hmot, oprava pneu apod.) je vždy hrazena majitelem (řidičem) vozidla na místě.
Bezplatné využití nabídky asistenčních služeb je možné v následujících situacích:
- dovoz chybějících pohonných hmot a provozních kapalin,
- výměna pneumatiky v případě defektu,
- zabouchnuté, zlomené nebo ztracené klíče,
- vybitá autobaterie,
- záměna paliva.
Záruku mobility Premium mohou získat i všichni zákazníci Škoda Auto, kteří si vůz zakoupili v minulosti a mají platnou Doživotní záruku mobility. V tomto případě je služba zpoplatněna jednorázovou částkou 161 Kč vč. DPH pro servisní interval 30 000 km nebo 12 měsíců, respektive 322 Kč vč. DPH pro prodloužený servisní interval (do max. 30 000 km a max. 24 měsíců).
Předpokladem bezplatného poskytnutí všech služeb v rámci programu Záruka mobility Premium je absolvování všech předepsaných prohlídek u autorizovaných servisních partnerů společnosti Škoda Auto po celou dobu provozu vozidla. Záruku mobility Premium nelze poskytnout samostatně a zároveň se nevztahuje na vozy Felicia, i když mají ještě platnou Doživotní záruku mobility. Po uplynutí dvou let je možné využívat Záruku mobility Premium i nadále, ovšem za výše uvedený poplatek.
Služby programu Záruka mobility Premium jsou poskytovány od 25. května 2009, 24 hodin denně 365 dní v roce, výhradně prostřednictvím Škoda Assistance: tel. číslo 800 120 000 (pro volání v ČR) nebo +420 261 104 666 při volání ze zahraničí.
Chcete-li vlastnit automobil, musíte se připravit na to, že vám kromě spousty radostných chvilek často přinese také nepříjemná překvapení. Proto je vhodné množství starostí s vozem minimalizovat. Třeba uzavřením výhodného pojištění, které vás bude spolehlivě chránit.
zobrazit článek >Povinné ručení při koupi ojetého vozu má podobná pravidla jako u nového auta. Největší rozdíl tkví v tom, že prodávající ho nejprve musí zrušit a kupující si následně musí nechat auto pojistit. Vozidlo by přitom nemělo zůstat ani den nepojištěné.
zobrazit článek >Elektrické řetězové kladkostroje jsou klíčovým prvkem při manipulaci s těžkými břemeny. Jejich široké využití a univerzální vlastnosti je činí nezbytnými v různých průmyslových odvětvích, jakož i v mnoha dalších oblastech lidské činnosti.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.