aktuálně: 41 uzavírek, 2 nehod
Zákruta.cz  >  Magazín  >  

Škodovka je spojená s hokejem

28. dubna 2009

Škoda Auto je již po sedmnácté v řadě hlavním sponzorem a oficiálním vozem MS v ledním hokeji, které se odehraje od 24. 4. do 10. 5. 2009 ve Švýcarsku.

Škoda Auto je hlavním oficiálním sponzorem 73. MS v ledním hokeji 2009 IIHF už 17. rok za sebou. V historii sportu se jedná o nepřekonaný rekord zapsaný do Guinessovy knihy rekordů jako nejdéle působící hlavní sponzor mistrovství světa v historii sportu.

Kromě klasického obřího loga v centrálním kruhu ledové plochy, které dnes představuje již téměř tradiční znak MS, se Škoda objeví na mantinelech, helmách a dresech českého a slovenského týmu. Nejatraktivnější však bude prezentace zcela nového modelu Škoda Yeti. Yeti je chytrou odpovědí společnosti na stále důležitější ekologické nároky v třídě SUV a zároveň rozšířením modelové palety vozů Škoda. Škoda Yeti, která si nedávno odbyla světovou premiéru na ženevském autosalonu, bude na mistrovství vystavena na zimních stadionech v Bernu a Curychu a v záběrech televizních kamer ji uvidí miliony televizních diváků po celém světě.

Flotila 40 stříbrných automobilů Škoda složená z modelů Superb, Octavia Combi a Octavia Scout bude plnit úlohu „oficiálního automobilu MS v ledním hokeji 2009 IIHF“. Je určena především k přepravě funkcionářů a hostů šampionátu mezi dvěma pořadatelskými městy - moderním Curychem, největším švýcarským městem, a historickým Bernem, hlavním městem země.

Pro Švýcarsko bude MS v ledním hokeji IIHF největší sportovní událostí roku 2009. Organizační výbor očekává účast více než 300.000 diváků v ochozech stadionů a asi 700 milionů bude sledovat porci 56 zápasů v televizi. Více než 190 televizních stanic bude vysílat asi 3.000 hodin špičkového světového ledního hokeje do více než 100 států po celém světě.

„Jako dlouhodobý hlavní sponzor jsme významnou měrou přispěli k senzačnímu nárůstu popularity ledního hokeje. Tato enormní pozornost mezinárodních médií a veřejnosti přirozeně nabízí jedinečnou příležitost pro budování povědomí o naší značce a pro představení našich vozů široké veřejnosti,“ říká Martin Lauer, vedoucí podnikové komunikace společnosti Škoda Auto, a dodává: „Viditelná přítomnost naší značky a produktů a udržování úspěšných a spolehlivých vztahů vysílá velmi významný signál našim zákazníkům, zaměstnancům, partnerům a samozřejmě fanouškům ledního hokeje na celém světě.“

Švýcarský dovozce Škoda AMAG oslavuje mistrovství nabídkou zvláštního modelu Škoda Roomster COOLY, který získal svůj název podle sympatického maskota mistrovství. Flexibilní, mnohostranné, spolehlivé a univerzální použití - to jsou přednosti, které platí pro Roomster COOLY stejně jako pro řadu skvělých hokejových šampiónů, kteří budou během čtrnáctidenního mistrovství předvádět špičkový lední hokej.

-ric- ; Škoda

Další články

Bezpečně na silnici: Jak správně vybrat kvalitní oblečení na motorku?

Každý zkušený motocyklista ví, že kromě umění ovládat svůj stroj je klíčovým prvkem bezpečnosti na silnici správný výběr oblečení.

zobrazit článek >

Jak může správný výběr motorového oleje ovlivnit výkon a životnost motoru?

Žádné auto bohužel není nesmrtelné a jakmile přijde jeho čas, je nutné ho vyměnit za jiné. Správnou péčí ale můžete životnost svého oblíbeného vozu prodloužit.

zobrazit článek >

Důležité doplňky pro dům a zahradu

Domov a zahrada jsou pro mnohé z nás oázou klidu a pohody. Usilujeme o to, aby se tam cítili komfortně a aby nám tam nic nechybělo. Na co obvykle zapomínáme?

zobrazit článek >