aktuálně: 41 uzavírek, 11 nehod
Zákruta.cz  >  Magazín  >  

Kampaň Ministerstva dopravy vítězí u reklamních odborníků

29. prosince 2008

Bezpečnostní kampaň Ministerstva dopravy „Nemyslíš - zaplatíš!“ zvítězila v anketách dvou odborných časopisů o reklamě. Nejprve se stala Vítězem měsíce října v kategorii venkovní reklama v anketě týdeníku Marketing a media. Následně obsadila první místo v žebříčku týdeníku Strategie, který hodnotil říjnové televizní spoty.

Porotci v časopisu Marketing a media chválili billboardy s telefonujícím manažerem za stručné a jasné sdělení, které zasahuje cílovou skupinu přímo za volantem při potenciálním přestupku. Známkovalo se jako ve škole a billboardy získaly průměrnou známku 1,78.

Ve Strategii zabodoval televizní spot, který popisuje agresivní jízdu: muž srazí na přechodu matku s dítětem a skončí za mřížemi. Odborná porota mu udělila průměrnou známku 7,3 (nejvyšší známka je 10). O první příčku v hodnocení říjnové televizní reklamy se „Nemyslíš - zaplatíš!“ dělí s kampaní společnosti Home credit, která získala stejný počet bodů.

„Je to pro nás povzbuzení a potvrzení toho, že jsme vykročili správným směrem, vždyť kampaň je teprve na začátku. Získat prvenství v outdooru i v televizi, to se povede málokdy,“ říká Jan Faflík z agentury Euro RSCG, která pro resort dopravy kampaň připravila.

Porotu v obou tradičních anketách tvoří zástupci reklamních agentur, novináři, specialisté na komunikaci a pracovníci v marketingu v různých odvětvích.

-ric- ; -mvdr-

Další články

Škoda Fabia: Nejmenší, ale ne malá

V Mladé Boleslavi sjíždí z výrobních pásů již čtvrtá generace oblíbené Škody Fabia. Jaká je?

zobrazit článek >

Je vám dodávka málo a náklaďák moc? Řešením se jmenuje Piaggio Porter

Také máte italskou značku Piaggio spojenou zejména s Vespou a podobnými malými motocykly? Tak to byste měli vědět, že vyrábí i užitková vozidla.

zobrazit článek >

Pojedete autem na lyže? Zvažte havarijní pojištění

Sníh padá, ubytování je rezervované, vybavení sbalené, auto připravené. Mysleli jste ale opravdu na všechno?

zobrazit článek >