Audi A6 2,5 TDi můžeme jen doporučit. Je pravda, že do 2000 otáček to není žádný ukrutný zátah, ale na běžné ježdění bohatě dostačující výkon. Nad 2000 se v autě splaší koně a zamáčkne vás to do sedačky.
Co se týče spotřeby, lehce se dá jezdit za 6 na sto kilometrů, nad 8 se dá dostat jen velmi těžce. Dle zkušeností se to ani nepodařilo. O něco málo horší je to s cenami náhradních dílů a servisních prací. Na autorizovaný servis Audi prostě v podstatě zapomeňte a je lepší řešit drobné závady nebo preventivní výměny svépomocí.
Třeba když byste museli měnit rozvody, cena v autorizovaném servisu se vyšplhá až na závratných 35 tisíc korun. Proto je dobré mít svého mechanika, který to zvládne za třetinovou cenu.
Dalším problémem u Audi A6 byla koroze brzdového systému. Ale i to se svépomocí vyřešilo. Stálo to něco okolo tisíce korun.
Na závěr tak zbývá jen dodat, že kdo chce luxusní limuzínu se silným motorem, nízkou spotřebou a krásným vzhledem, pro toho je Audi A6 r.v. 98 a výše ta správná volba.
Oblíbenost elektrokoloběžek stoupá. Není divu, představují rychlý, ekologický a pohodlný způsob transportu. Když navíc využíváte městské sdílené koloběžky, nevyjde vás to příliš draho. Znáte ale pravidla upravující jízdu na koloběžce? Víte, kde s ní smíte a nesmíte jezdit? Pojďme se nato podívat.
zobrazit článek >Každé vozidlo má svůj VIN kód. Jedná se o jedinečný 17místný mezinárodní kód, který dané vozidlo identifikuje a můžete si podle něj ověřit jeho historii. Nebo vám pomůže prověřit stav tachometru.
zobrazit článek >Když se řekne Dacia Duster, možná si představíte nenápadné auto, ale tato nová verze 2024 přináší víc, než byste čekali.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.