aktuálně: 37 uzavírek, 10 nehod
Zákruta.cz  >  Magazín  >  

Sparrow Racing Team v Jeseníkách zabodoval

18. října 2007

Posledním podnikem letošního českého rallysprintového šampionátu byla o uplynulém víkendu znovuobnovená AZ Pneu Rally Jeseníky. Zlínský Sparrow Racing Team odjížděl do Šternberka v kompletním složení.

Ze Zlína tentokrát na Rally Jeseníky vyrazily čtyři týmové Hondy Civic Vti, které neměly po celou soutěž konkurenci. Napínavý souboj o prvenství sváděli Jaroslav Vlček a Robert Mikulka, který se s vozem po přestupu ze slabého Suzuki Swift Gti obdivuhodně rychle sžil a zkušenějšímu Vlčkovi zatápěl. V cíli se nakonec radoval domácí pilot, který Mikulku porazil o pouhých sedm vteřin.

„Jsme maximálně spokojeni. Hlavně, že je auto celé. Souboj s Mikulkou byl pěkný a jsem rád, že jsme vyhráli,“ prohlásil v cíli spokojený Vlček, kterého doplnil Mikulka: „Poprvé jsme se svezli s Hondou a jsem rád, že jsme jí nic neudělali. Samozřejmě bychom radši byli první, ale musím uznat, že Vlček jel velice hezky a my jsme na něj neměli. Na první zkoušce si vyjel náskok, který se nám už nepodařilo stáhnout.“

Jaroslav Vlček svým výkonem vybojoval bronz v hodnocení třídy N2 v rámci českého sprintového šampionátu. O tuto příčku se měl napřímo poprat s Antonínem Podvalským, svému mladšímu soupeři však nedal nejmenší šanci. „Mohlo to být lepší, ale na Jaroslava Vlčka jsme neměli. Byly tu hezké zkoušky, technická trať, to mi vyhovuje. Krásně jsme se svezli a jsem rád, že jsme v pořádku dojeli do cíle,“ zhodnotil své vystoupení v cíli Antonín Podvalský.

Do čtvrtého Civicu Vti usedl Michal Mrlina. V letošní sezóně střídá sedadlo spolujezdce a pilota, tentokráte usedl za volant a bezproblémovou jízdou si dojel pro čtvrté místo ve třídě N2. „Byla to hodně náročná soutěž. Jelo se nám příjemně, jeli jsme spíš na jistotu a podařilo se nám dovézt vůz na celkem slušné pozici až do cíle. Letos už určitě nepojedu jako jezdec, možná se na nějaké ze zbývajících soutěží představím jako spolujezdec,“ prozradil Michal Mrlina.

Posledním týmovým vozem bylo Mitsubishi Lancer Evo IX, do kterého tradičně usedl Petr Trnovec. Letošní Rally Jeseníky byly jeho letošním, výsledkově nejlepším vystoupením. Po celou soutěž se pohyboval v první desítce absolutní klasifikace, v závěru pak srdnatě bojoval s mnohem zkušenějším Petrem Poulíkem o devátou příčku. Přestože se mu v tomto souboji uspět nepodařilo, v cíli se tvářil spokojeně: „Na naší straně spokojenost, auto fungovalo bez problémů, tratě byly celkem pěkné. Skončili jsme do desátého místa, což byl cíl, který jsme si před soutěží dali.“

Sparrow Racing

Další články

Proč došlo ke zdražení dálničních známek?

Přečtěte si více o nedávném zdražení dálničních známek. Vysvětlíme vám, jaké jsou nové ceny, proč k navýšení cen došlo a z jakého důvodu byste měli být na pozoru při koupi jednodenní dálniční známky.

zobrazit článek >

Co byste měli vědět o pneumatikách Bridgestone a proč jsou skvělou volbou?

Bridgestone, světový lídr v produkci pneumatik, nabízí špičkovou technologii a inovace v rámci pneu pro osobní vozy, SUV a 4x4. Tady se podíváme na to co je značka Bridgestone vlastně zač, jaké pneu nabízí a co za výhody přináší řidičům, kteří hledají spolehlivost, bezpečnost a výkon.

zobrazit článek >

Bezpečně na silnici: Jak správně vybrat kvalitní oblečení na motorku?

Každý zkušený motocyklista ví, že kromě umění ovládat svůj stroj je klíčovým prvkem bezpečnosti na silnici správný výběr oblečení.

zobrazit článek >