Posledním podnikem letošního českého rallysprintového šampionátu byla o uplynulém víkendu znovuobnovená AZ Pneu Rally Jeseníky. Zlínský Sparrow Racing Team odjížděl do Šternberka v kompletním složení.
Ze Zlína tentokrát na Rally Jeseníky vyrazily čtyři týmové Hondy Civic Vti, které neměly po celou soutěž konkurenci. Napínavý souboj o prvenství sváděli Jaroslav Vlček a Robert Mikulka, který se s vozem po přestupu ze slabého Suzuki Swift Gti obdivuhodně rychle sžil a zkušenějšímu Vlčkovi zatápěl. V cíli se nakonec radoval domácí pilot, který Mikulku porazil o pouhých sedm vteřin.
„Jsme maximálně spokojeni. Hlavně, že je auto celé. Souboj s Mikulkou byl pěkný a jsem rád, že jsme vyhráli,“ prohlásil v cíli spokojený Vlček, kterého doplnil Mikulka: „Poprvé jsme se svezli s Hondou a jsem rád, že jsme jí nic neudělali. Samozřejmě bychom radši byli první, ale musím uznat, že Vlček jel velice hezky a my jsme na něj neměli. Na první zkoušce si vyjel náskok, který se nám už nepodařilo stáhnout.“
Jaroslav Vlček svým výkonem vybojoval bronz v hodnocení třídy N2 v rámci českého sprintového šampionátu. O tuto příčku se měl napřímo poprat s Antonínem Podvalským, svému mladšímu soupeři však nedal nejmenší šanci. „Mohlo to být lepší, ale na Jaroslava Vlčka jsme neměli. Byly tu hezké zkoušky, technická trať, to mi vyhovuje. Krásně jsme se svezli a jsem rád, že jsme v pořádku dojeli do cíle,“ zhodnotil své vystoupení v cíli Antonín Podvalský.
Do čtvrtého Civicu Vti usedl Michal Mrlina. V letošní sezóně střídá sedadlo spolujezdce a pilota, tentokráte usedl za volant a bezproblémovou jízdou si dojel pro čtvrté místo ve třídě N2. „Byla to hodně náročná soutěž. Jelo se nám příjemně, jeli jsme spíš na jistotu a podařilo se nám dovézt vůz na celkem slušné pozici až do cíle. Letos už určitě nepojedu jako jezdec, možná se na nějaké ze zbývajících soutěží představím jako spolujezdec,“ prozradil Michal Mrlina.
Posledním týmovým vozem bylo Mitsubishi Lancer Evo IX, do kterého tradičně usedl Petr Trnovec. Letošní Rally Jeseníky byly jeho letošním, výsledkově nejlepším vystoupením. Po celou soutěž se pohyboval v první desítce absolutní klasifikace, v závěru pak srdnatě bojoval s mnohem zkušenějším Petrem Poulíkem o devátou příčku. Přestože se mu v tomto souboji uspět nepodařilo, v cíli se tvářil spokojeně: „Na naší straně spokojenost, auto fungovalo bez problémů, tratě byly celkem pěkné. Skončili jsme do desátého místa, což byl cíl, který jsme si před soutěží dali.“
Chcete-li vlastnit automobil, musíte se připravit na to, že vám kromě spousty radostných chvilek často přinese také nepříjemná překvapení. Proto je vhodné množství starostí s vozem minimalizovat. Třeba uzavřením výhodného pojištění, které vás bude spolehlivě chránit.
zobrazit článek >Povinné ručení při koupi ojetého vozu má podobná pravidla jako u nového auta. Největší rozdíl tkví v tom, že prodávající ho nejprve musí zrušit a kupující si následně musí nechat auto pojistit. Vozidlo by přitom nemělo zůstat ani den nepojištěné.
zobrazit článek >Elektrické řetězové kladkostroje jsou klíčovým prvkem při manipulaci s těžkými břemeny. Jejich široké využití a univerzální vlastnosti je činí nezbytnými v různých průmyslových odvětvích, jakož i v mnoha dalších oblastech lidské činnosti.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.