Vývoj a výroba úplně nového konceptu stojí peníze, které si normální smrtelník těžko představí. Miliony a miliardy tentokrát Volkswagen investoval na to, aby mohl světu nabídnout co nejlevnější auto. Jednoduchý logan sklízí úspěch, proč to nezkusit také...
Wolfsburgská automobilka chce dostát svému jménu. Lidovost se z ceníku automobilky od dob legendárního brouka poněkud vytratila, VW proto představil UP!
Na rozdíl od Dacie Logan sázející na prostor a jednoduchost, mají být královstvím UP!u městské aglomerace.
Volkswagení miniatura se ve Frankfurtu prozatím prezentuje jen jako studie, ale nějak takhle by měl vypadat jednoduchý laciný pokračovatel opravdu lidového brouka.
Auto, které má na svědomí designérský tým kolem Waltera da Silvy, ale dá vzniknout i levné městské škodovce a seatu.
Autosalonový krasavec má samozřejmě do výroby daleko. Jak ukázal tiguan, umí wolfsburgští udělat z hezkého konceptu nudnou sériovku velmi lehce. Jako první rozpočtáři určitě pošlou k ledu skleněné zadní dveře. Zbytečným luxusem jsou na tříveřovém městském autě také osmnáctipalcová blyštivá kola. Odporoučí se samozřejmě také dotykové displeje a další elektronické lahůdky, které nedostávají ani volkswageny za desetinásobky.
UP! je 3,45 metru dlouhý, 1,63 široký a metr a 42 centimetrů vysoký. Ralf-Gerhard Willner - šéf jeho vývoje - zdůrazňuje jednoduchá a funkční řešení, která při jeho návrhu použili.
Frankfurtský koncept má předznamenat vznik celé rodiny jednoduchých, levných, ale chytře vymyšlených modelů.
Vzdušný interiér sází na jednoduchost a praktičnost. UP! odveze čtyři cestující, všechna sedadla kromě řidičova jsou sklopná a vyndavací, aby se dovnitř vešlo... třeba surfové prkno. Vyndaná a složená sedadla je možno uložit dovnitř, tak aby nepřekážela nákladu. Když se do nich posadíte, přizpůsobí se dokonale vašemu tělu díky dílům vyplněným vzduchem.
Nejmenší volkswagen bude mít motor uložený u zadní nápravy, jaký to bude, prozatím nikdo neví. Mluví se o přeplňované dvanáctistovce, která by se měla vyrábět v Mladé Boleslavi.
Slovo elektromobil se v poslední době skloňuje stále častěji. Zatímco před několika lety bylo objektem zájmu leda tak nadšenců do nových technologií a zarytých ochránců přírody, dnes se kolem něj točí konverzace nad pivem v hospodách, při cvičení ve fitness centrech i v rodinách při snídani. Že by móda? Možná. Elektromobily mají ale řadu vlastností, pro které stojí za to nad nimi zauvažovat.
zobrazit článek >Dozvuky koronavirové pandemie stále tíží automobilový průmysl. Zatímco jiné automobilky bojují s propady, Bentley prodává nejvíce aut v celé své historii.
zobrazit článek >Autoškola vždy byla, je a pravděpodobně ještě dlouho bude strašákem, kterému většina lidí na prahu dospělosti či později čelí. Ať už má váš strach z autoškoly jakoukoli podobu, poradíme vám, jak se na výcvik za volantem včas a v klidu připravit.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.