Uherskobrodský mladík Martin Bujáček se v tuto dobu již pečlivě připravuje na začátek letošní soutěžácké sezony. Posilovna a různé sporty jsou jeho nejlepšími přáteli těchto dní. Tento rok by měl mít Martin ve své kariéře nejobsáhlejší soutěžní program. Ale pěkně postupně, nejdříve se ohlédneme za rokem minulým.
Sezona 2010 se pro Martina Bujáčka nesla ve znamení návratu na tratě českých soutěží, protože na rok 2009 se nepodařilo sehnat potřebné finance na jeho účast v rally. Martinův úkol byl tedy jasný - opět si zvyknout na závodního Lancera a odjet tolik kilometrů, kolik jen bude možné. O přípravu Lancera EVO IX se po celý rok staral zlínský tým K.I.T. Racing a sluší se říci, že s autem nebyly žádné závažné problémy, což je skvělá vizitka pro tým p. Neumanna. Martin absolvoval celkem 10 soutěží. Je třeba podotknout, že v každé rally, které se loni zúčastnil, dokázal dojet až na cílovou rampu. Mimo to, taky pokaždé dojel v absolutním pořadí na bodech, což se určitě také cení. Taková spolehlivost se u mladého jezdce jen tak nevidí. Určitě na tom mají zásluhu i oba spolujezdci, ať už „sprintový“ komik Pepa Král, tak i Marek Omelka, se kterým odjel většinu loňské sezony. Pro svůj atraktivní jízdní styl je také oblíbeným jezdcem i pro diváky, které vždy rád potěší nějakým smykem...
Martin měl hlavně za úkol v loňském roce se opět sžít s technikou a postupně se po roční pauze dostat do závodního tempa. Proto začínal každou soutěž opatrně a postupně zrychloval. Zejména ve druhé polovině jednotlivých rally dokazoval, že se s ním bude muset počítat. Celkově v roce 2010 skončil Martin jako stříbrný mezi juniory. Letos by chtěl ostatní juniory, ale nejen je, určitě trošku prohnat.
V sezoně 2011 se Martin se spolujezdcem Markem Omelkou představí jak v Mezinárodním mistrovství České republiky, tak i ve sprintech. Celý rok pojede pod hlavičkou nového týmu BH CAPO Car Racing s osvědčeným Lancerem EVO IX , opět od K.I.T. Racing, který se právě v těchto dnech dokončuje. Dále se představí také v seriálu RallySlalom 2011, v kterém se letos pojede o mistrovský titul jak mezi amatérskými jezdci, tak se mohou účastnit i jezdci s licencemi.
Jak jde vidět, půjde do soutěží letos posádka opravdu naplno. Mladý jezdec potřebuje jezdit a jezdit a je dobře, že letos z toho auta takřka nevyleze. Martin s Markem také letos představí zcela nový design vozu. Prvním podnikem, jehož se Martin s Markem zúčastní, je Valašská rally, kde letos poprvé zaburácejí závodní motory naostro!
Chcete-li vlastnit automobil, musíte se připravit na to, že vám kromě spousty radostných chvilek často přinese také nepříjemná překvapení. Proto je vhodné množství starostí s vozem minimalizovat. Třeba uzavřením výhodného pojištění, které vás bude spolehlivě chránit.
zobrazit článek >Povinné ručení při koupi ojetého vozu má podobná pravidla jako u nového auta. Největší rozdíl tkví v tom, že prodávající ho nejprve musí zrušit a kupující si následně musí nechat auto pojistit. Vozidlo by přitom nemělo zůstat ani den nepojištěné.
zobrazit článek >Elektrické řetězové kladkostroje jsou klíčovým prvkem při manipulaci s těžkými břemeny. Jejich široké využití a univerzální vlastnosti je činí nezbytnými v různých průmyslových odvětvích, jakož i v mnoha dalších oblastech lidské činnosti.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.