Na tratích soutěže Rally Shalymar ve Španělsku se po dlouhé odmlce představila posádka ve složení Carlos Sainz - Luis Moya a s vozem Škoda Fabia WRC, zapůjčeným od týmu Kopeckých, deklasovala celé startovní pole.
Španělskému jezdci se sice zpočátku nevyhnuly menší problémy s brzdami, ale přesto dokázal s Fabií WRC vyhrát všechny rychlostní zkoušky. Druhému v cíli Franciscovi Pa nadělil více než pět minut. Ten však jel pouze s produkčním vozem Mitsubishi.
Luis Moya přiznal, že se chvílemi až bál, s jakou chutí se do soutěže Carlos pustil. „Jel naprosto fantasticky. Žádná pauza na něm nebyla znát. Do zatáček to posílal dveřmi napřed, až jsem čekal, že se to sveze mimo trať.“
El Matador byl spokojený s vítězstvím a především s tím, že se mu podařilo udělat Rally Shalymar dobrou reklamu. Organizátoři se totiž chtějí dostat se svým podnikem do španělského mistrovství.
„Jsem za vítězství rád. Všechno fungovalo velmi dobře a také organizačně to proběhlo v pohodě. Věřím, že se do mistrovství Španělska rally prosadí,“ dodal na závěr Sainz.
C= | Rally Shalymar | C= | C= | R= | |
1. | Carlos Sainz - Luis Moya | E | Škoda Fabia WRC | A8 | 1:15:07.8 |
2. | Francisco Pa - José Gonzáles | E | Mitsubishi Lancer Evo IX | N4 | +5:21.7 |
3. | Daniel Marbán - Rafael Martin | E | Citroën Saxo S1600 | A6 | +6:08.4 |
4. | Alberto Manorri - Borja Hernández | E | Citroën C2 R2 | A6 | +6:09.7 |
5. | Carmello Allen - Raul Domingo | E | Renault Clio Maxi | A7 | +6:28.7 |
6. | Ruben Gracia Peréz - Diego San Juan | E | Mitsubishi Lancer Evo VII | A8 | +6:45.4 |
7. | Jose Luis Pelaez - Javier Sanchéz | E | Mitsubishi Lancer Evo VIII | N4 | +6:51.4 |
8. | Alberto Hernan García - Ricardo Muriel | E | Subaru Impreza STi | A8 | +7:13.9 |
Chcete-li vlastnit automobil, musíte se připravit na to, že vám kromě spousty radostných chvilek často přinese také nepříjemná překvapení. Proto je vhodné množství starostí s vozem minimalizovat. Třeba uzavřením výhodného pojištění, které vás bude spolehlivě chránit.
zobrazit článek >Povinné ručení při koupi ojetého vozu má podobná pravidla jako u nového auta. Největší rozdíl tkví v tom, že prodávající ho nejprve musí zrušit a kupující si následně musí nechat auto pojistit. Vozidlo by přitom nemělo zůstat ani den nepojištěné.
zobrazit článek >Elektrické řetězové kladkostroje jsou klíčovým prvkem při manipulaci s těžkými břemeny. Jejich široké využití a univerzální vlastnosti je činí nezbytnými v různých průmyslových odvětvích, jakož i v mnoha dalších oblastech lidské činnosti.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.