aktuálně: 355 uzavírek, 23 nehod
Zákruta.cz  >  Magazín  >  

Jezdci Liqui Moly Slovakia Rally Systemu slavili na Horácké rally úspěch

8. dubna 2010

Letošní ročník ECOSUN Mistrovství ČR sprintrally otevřela 21. Horácká rally, jejíž centrem byla Třebíč. K soutěži bylo převzato 91 posádek a mezi nimi byly i dvě z týmu Slovakia Rally System. První tvořili slovenští jezdci z Prešova, Igor Drotár s Vlado Bánocim, kteří startovali s voze specifikace WRC, Škodou Fabii.

Do druhého vozu usedl okříšský David Komárek a jeho vrchařský kolega z Brna, Tomáš Rojka. Ti jeli taktéž s vozem WRC, ale se Škodou Octavii. Oba vozy pocházejí s dílny meclovského majitele a závodníka v jedné osobě, Karla Trněného.

Třetí místo v konečném hodnocení patřilo Igoru Drotárovi, který ho vybojoval díky zlepšenému výkonu ve druhé polovině soutěže. „Úvod se nám vůbec nepodařil, vůz špatně řadil, na jedné vložce jsme píchli kolo, do časové kontroly jsme dojeli pozdě za což jsme byli potrestáni 10 sekundovou penalizací, no bylo to hrozné,“ vzpomínal v závěrečném servisu Drotár. Druhá polovina byla lepší a nakonec z toho bylo třetí místo a pěkný závod z něhož jsme měli radost a věřím, že tu jsme udělali i našim příznivcům“. Na otázku zda, je Fabia lepší než Octavia Drotár odpověděl: „Fabia je výkonově na stejné úrovni jako Octavia, ale její jízdní vlastnosti jsou daleko lepší.“ Drotár plánuje, že se zúčastní v letošním roce všech českých sprintových soutěží, pokud nebudou kolidovat se slovenskými soutěžemi a závody do vrchu.

O stupínek níže, na čtvrtém míste se umístila domácí dvojice Komárek s Rojkou. Pro Komárka to byl druhý start s vozem WRC a po loňském pátém místě se posunul letos o jednu příčku.

„S výkonem i výsledkem jsem velice spokojen, auto jelo podle mých představ a bylo to pěkné svezené. Pracovní vytížení mně bohužel nedovoluje, abych startoval ve více soutěžích i když si to ve skrytu srdce přeji. Jsem rád, že se mohu svézt alespoň jedenkrát za rok na domácí Horácké rally. Byl to ze začátku trochu nezvyk, ale nakonec to dopadlo dobře,“ podělil se o dojmy ze soutěže v jejím cíli David Komárek. S čím by chtěl nejraději jet, kdyby mohlo vícekrát startovat odpověděl: „Nejraději s weercéčkem nebo špičkovým mitsubishi, ale jak jsem říkal, prozatím to nehrozí.“

Liqui Moly Slovakia Rally Systém

Další články

7 nejdůležitějších informací o povinném ručení, které musíte znát

Jestliže vlastníte motorové vozidlo, pak máte rovněž sjednáno autopojištění neboli povinné ručení. Víte o něm ale vše? Možná vás překvapí, co vše ovlivňuje jeho cenu, kdy ho nelze uplatnit nebo jak na pojistce ušetřit.

zobrazit článek >

Jaké jsou výhody bezkontaktních plateb v nákladní dopravě?

Pokud se chcete se svou firmou prosadit ve světě logistiky, musíte znát legislativu a mít přehled o veškerých provedených finančních transakcích. Jenže jakým způsobem udržet pod kontrolou platby za mýtné nebo palivo? Vsaďte na bezkontaktní platby.

zobrazit článek >

Možné problémy při sjednávání povinného ručení

Povinné ručení je základem drtivé většiny vozidel. Zřízení tohoto pojištění je úzce svázáno s nákupem nového vozu, občas se ale vyplatí změnit povinné ručení i pro stávající vůz. Jaké nástrahy Vás mohou při sjednávání nového povinného ručení potkat?

zobrazit článek >