Zákruta.cz  >  Magazín  >  

Lausitz Cup 2010

21. ledna 2010

Na úplně samém začátku této zprávy bychom chtěli popřát všeho nejlepšího všem fandům motoristických sportů, převážně rally v roce 2010. Dále všem účastníkům sportovních podniků a v neposlední řadě všem organizátorům.

Je to již po třetí, kdy Vás chceme srdečně pozvat na rychlostní zkoušky u nás v České republice, Německu a Polsku (možná i v další zemi), které budou mimo jiné rychlostními zkouškami Lausitz Cupu 2010.

Každým rokem se počet účastníků zvyšuje, zvyšuje se i počet mediálních partnerů, stejně tak i diváků a fanoušků. Společně tak tvoříme skvělou rally atmosféru nejen kolem tratí, ale i v servisních zónách.

Letošní pohár je součástí následujících soutěží:

1. kolo - Thermica Rally Lužické hory v Hrádku nad Nisou (30.4.-1.5.2010)

2. kolo - Rajd Karkonoski v Jeleniej Góře (28.-29.8.2010)

3. kolo - Lausitz Rally v Boxbergu a Weisswasseru (15.-16.10.2010)

Rádi bychom Vám představili změny v ustanoveních Lausitz Cupu 2010. Chceme udělat závodění více atraktivnější a očekáváme vyšší počet účastníků poháru. Jednou ze změn je snížení počtu absolvovaných soutěží k zápočtu do Cupu. V roce 2009 byli soutěžící nuceni absolvovat všechny tři soutěže, aby mohli být klasifikováni v poháru. Letos stačí absolvovat jen dvě, aby mohli bojovat o ceny a poháry.

Další novinkou je, že Lausitz Cup bude započten v mezinárodním Trabant Cupu. A dále doufáme, že bude akceptována naše nabídka spolupráce soutěže Rajdu Karkonoski a Euro Rally Challenge teamu.

Největší naše snaha pro třetí sezónu poháru je získat hlavního sponzora a podporu nějakého silného mediálního partnera. Novými promotéry pro rok 2010 se stali WRC rally magazin z Polska a chorvatský automobilový portál. Všechny naše partnery naleznete na www.lausitzcup.pl

Tímto také hledáme energické spolupracovníky, kteří by mohli psát reportáže a komentáře z každého podniku Lausitz Cupu, stejně jako tomu je na IRC. Doufáme, že nám i soutěžící účastníci poháru sdělí svoje návrhy a připomínky. Jako například rozdělení soutěžících do tříd podle výrobce vozidla, atp.

Naším cílem je zorganizovat „něco“, kde bez ohledu na výkon motoru, a dělbu bodů se budou účastnit soutěžící s nadšením. Hodláme vybudovat „něco“, co bude mít tu správnou sportovní atmosféru. Něco, kde se dá získat zkušenost s mezinárodní konkurencí.

Fakta:

- startovné v jednotlivé soutěži poháru 300 EUR

- divize OPEN:

o třída 1 do 1 000 ccm

o třída 2 1 001 – 1 400 ccm

o třída 3 1 401 – 1 600 ccm

o třída 4 1 601 – 2 000 ccm

o třída 5 přes 2 000 ccm

Ačkoli se jedná o divizi OPEN, rádi bychom na startech viděli méně silné vozy.

- startovné bude částečně vráceno ve výši 50 EUR za každou soutěž, což může být celkově až 150 EUR, když se soutěžící zúčastní všech soutěží Lausitz Cupu.

Na konci Lausitz Cupu, soutěžící obdrží:

Celková klasifikace:

1. místo 500 EUR + 2 poháry

2. místo 400 EUR + 2 poháry

3. místo 300 EUR + 2 poháry

4. místo 200 EUR + 2 poháry

5. místo 100 EUR + 2 poháry

Klasifikace ve třídách:

1. místo 300 EUR + 2 poháry

2. místo 200 EUR + 2 poháry

3. místo 100 EUR + 2 poháry

Kamil Nechvilka

Další články

Elektromobilita není jen modní trend. Proč si pořídit elektromobil?

Slovo elektromobil se v poslední době skloňuje stále častěji. Zatímco před několika lety bylo objektem zájmu leda tak nadšenců do nových technologií a zarytých ochránců přírody, dnes se kolem něj točí konverzace nad pivem v hospodách, při cvičení ve fitness centrech i v rodinách při snídani. Že by móda? Možná. Elektromobily mají ale řadu vlastností, pro které stojí za to nad nimi zauvažovat.

zobrazit článek >

Zatímco automobilky strádají, Bentley slaví rekordy

Dozvuky koronavirové pandemie stále tíží automobilový průmysl. Zatímco jiné automobilky bojují s propady, Bentley prodává nejvíce aut v celé své historii.

zobrazit článek >

Jak se připravit na autoškolu?

Autoškola vždy byla, je a pravděpodobně ještě dlouho bude strašákem, kterému většina lidí na prahu dospělosti či později čelí. Ať už má váš strach z autoškoly jakoukoli podobu, poradíme vám, jak se na výcvik za volantem včas a v klidu připravit.

zobrazit článek >