Barum Czech Rally Zlín je mezi jezdci považována za vrchol sezóny a nejtěžší soutěž, která prověří nejen kvalitu jezdců, ale také výdrž jejich techniky. To se potvrdilo také letos. Do cíle ve Zlíně totiž dorazilo pouze 55 posádek z celkového počtu 106 převzatých.
V Enteria a.s. Rally Cupu bylo vypadávání posádek také velmi četné a do cíle tak dorazil pouze jediný účastník a to Martin Rada s vozem Alfa Romeo 147. Za vítězství tak bral 20 bodů a posunul se na průběžnou čtvrtou pozici. Vedení si tak po desíti odjetých soutěžích udržel Jan Havel.
Smutným faktem je to, že do bojů o první místo již v letošním roce nezasáhne Vladimír Barvík, který měl na Barum Czech Rally Zlín ošklivou nehodu, při které si poranil páteř. Diagnóza lékařů byla neúprosná a zlínský pilot si tak musí dát od rally pauzu minimálně do konce letošního roku.
Další soutěží seriálu Enteria a.s. Rally Cupu bude XVIII. Admiral Rally Vyškov 2009, která se jede již o následujícím víkendu.
Průběžná klasifikace ERC 2009 po deseti odjetých soutěžích:
Poř. | Jezdec | VAL | ŠUM | LUŽ | KRU | VYS | HUS | KOP | TŘE | KRK | BAR | Celk. |
1. | Jan Havel | 15 | 20 | 15 | 15 | 20 | 85 | |||||
2. | Vladimír Barvík | 20 | 20 | 20 | 20 | 0 | 80 | |||||
3. | Lumír Firla | 20 | 0 | 20 | 20 | 0 | 60 | |||||
4. | Martin Rada | 12 | 8 | 8 | 0 | 12 | 20 | 60 | ||||
5. | Milan Liška | 15 | 12 | 15 | 0 | 42 | ||||||
6. | Jiří Šmíd | 10 | 10 | 12 | 32 | |||||||
7. | Jiří Vacek | 15 | 15 | 0 | 30 | |||||||
8. | Michal Kraml | 12 | 15 | 27 | ||||||||
9. | Libor Votava | 10 | 12 | 0 | 22 | |||||||
10 | Roman Pešek | 10 | 0 | 10 | ||||||||
11. | Michalík Roman | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | ||||||
12. | Sláva Ducháček | 0 | 0 | 0 |
Chcete-li vlastnit automobil, musíte se připravit na to, že vám kromě spousty radostných chvilek často přinese také nepříjemná překvapení. Proto je vhodné množství starostí s vozem minimalizovat. Třeba uzavřením výhodného pojištění, které vás bude spolehlivě chránit.
zobrazit článek >Povinné ručení při koupi ojetého vozu má podobná pravidla jako u nového auta. Největší rozdíl tkví v tom, že prodávající ho nejprve musí zrušit a kupující si následně musí nechat auto pojistit. Vozidlo by přitom nemělo zůstat ani den nepojištěné.
zobrazit článek >Elektrické řetězové kladkostroje jsou klíčovým prvkem při manipulaci s těžkými břemeny. Jejich široké využití a univerzální vlastnosti je činí nezbytnými v různých průmyslových odvětvích, jakož i v mnoha dalších oblastech lidské činnosti.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.