aktuálně: 37 uzavírek, 52 nehod
Zákruta.cz  >  Magazín  >  

Vlčkovi do smíchu příliš nebylo

27. září 2007

Posádka V-Group Rally Teamu ve složení Jiří Vlček a Pavel Šubrt se zúčastnila devětadvacátého ročníku Fuchs Oil Rally Příbram. Po smolné úvodní etapě posádka nastoupila v rámci druhé etapy a bavila nejen sebe, ale i diváky podél trati.

Dvojice kladenské červené dvěstěšestky, přezdívané „Karkulka“ sjela ze startovní rampy se startovním číslem 25. Ještě před startem do soutěže hýřila dvojice Vlček - Šubrt optimismem. Na startovní rampě neodolali půvabům hostesek, spoře oděných v šatech Mio, a tak zahájili protestní akci. Dokud nedostanou polibek ke štěstí, neodstartují do závodu a budou blokovat startovní rampu. Posádce bylo nakonec vyhověno, přesto jim to však štěstí nepřineslo. Po absolvování úvodního kilometru první rychlostní zkoušky bylo Vlkovi pěkně horko a rozhodně mu nebylo do smíchu. „Když vystříkl na přední sklo olej a objevil se z motorového prostoru oheň, tak mi hodně zvadl obličej. V tu chvíli mě napadla ta nejhorší myšlenka, že máme po autě. Tak a teď nám to shoří a můžu se jít leda tak opít,“ smutnil Jirka Vlček.

Naštěstí si však posádka zahrála na zdatné hasiče a požár s bravurou zvládla. „Ukázalo se, že posádka nemůže být sehraná pouze v závodním voze, ale musí být připravena na všechny možnosti. Myslím si, že se přihlásíme ke sboru dobrovolných hasičů,“ již s úsměvem na tváři pokračoval kladenský Vlk.

Posádka 'Karkulky' se však rozhodla pokračovat dál v rámci SupeRally, a tak nastal boj pro mechaniky z týmu V-Group. Mechanici v čele s Jirkou Kafkou však opravu zvládli na jedničku a především díky nim mohla posádka odstartovat do druhé etapy.

I přes dvacetiminutovou ztrátu absolvovali Vlček se Šubrtem sobotní část úspěšně a dojeli si pro šesté místo ve třídě A6. Několikrát sice Vlk zapomněl, že sedí ve dvoukolce a ne ve wercčku. To se však divákům líbí a rozhodně nebyli proti.

„Když už jsme se rozhodli, že pojedeme i v sobotu, tak proč nejet pro diváky. Nemělo cenu se někam hnát, a tak jsem se snažil maximálně bavit diváky. Pouze se omlouvám všem divákům na konci Vystrkovské erzety. Po odbočení z asfaltu do lesní pasáže jsem totiž jel takovou plíseň, až jsem z toho byl sám znechucen. Ovšem měl jsem na paměti incident z Vyškova, po kterém skončila Karkulka v příkopě, a tak jsem nechtěl něco podobného zopakovat i tady,“ dodal v cíli soutěže kladenský pilot.

V-Group Racing Team Peugeot

Další články

Proč došlo ke zdražení dálničních známek?

Přečtěte si více o nedávném zdražení dálničních známek. Vysvětlíme vám, jaké jsou nové ceny, proč k navýšení cen došlo a z jakého důvodu byste měli být na pozoru při koupi jednodenní dálniční známky.

zobrazit článek >

Co byste měli vědět o pneumatikách Bridgestone a proč jsou skvělou volbou?

Bridgestone, světový lídr v produkci pneumatik, nabízí špičkovou technologii a inovace v rámci pneu pro osobní vozy, SUV a 4x4. Tady se podíváme na to co je značka Bridgestone vlastně zač, jaké pneu nabízí a co za výhody přináší řidičům, kteří hledají spolehlivost, bezpečnost a výkon.

zobrazit článek >

Bezpečně na silnici: Jak správně vybrat kvalitní oblečení na motorku?

Každý zkušený motocyklista ví, že kromě umění ovládat svůj stroj je klíčovým prvkem bezpečnosti na silnici správný výběr oblečení.

zobrazit článek >