Po prvním dnu Rally Sardinie, kdy Martin Semerád s Bohuslavem Ceplechou odstoupili pro poruchu palivového systému, včera znovu odstartovali do soutěže s využitím systému Superrally. Cílem posádky Pirelli Star Driver teamu bylo posunout se pořadím vzhůru a hlavně nasbírat další zkušenosti na náročných rychlostních zkouškách Mistrovství světa produkčních vozů. Bohužel i přesto, že posádka celý den podávala vyrovnaný výkon, kdy se dařilo zajíždět časy v kontaktu se širší špičkou PWRC, nepodařilo se dojet až do servisního parkoviště v Olbii.
Co se vlastně po dojetí do cíle poslední rychlostní zkoušky dne stalo? „Zatím přesně nevíme kde byl problém, ale těsně před cílem rychlostní zkoušky nám začala stoupat teplota vody chlazení motoru. V cíli jsme zjistili, že z nám neznámého důvodu vypadla hadice k chladiči a vytekla voda z chlazení. Bez přijetí cizí pomoci by se nedalo dál pokračovat a my jsme museli auto odstavit. Teď ho musí prohlédnout mechanici, kteří zjistí, zda-li vypadlá hadice byla příčina, nebo následek nějakého problému. Nemá ani smysl říkat, že jsem zklamaný, ale i tohle je rally,“ říká ke smolnému odstoupení Martin Semerád.
Mechanici týmu Ralliart Italy, který připravuje vozy pro jezdce projektu Pirelli Stars Driver, ale v servisu konstatovali poškození těsnění motoru, které se nedalo v servisu opravit. Posádka Semerád – Ceplecha tak byla nucena odstoupit z Rally Sardinie. „Ze Sardinie odjíždíme dokonale zklamaní. Charakter rychlostních zkoušek nám vyhovoval a líbilo se nám tady. Vše jsme podřídili tomu dojet do cíle soutěže a napravit naši reputaci, která co se týče dojetých etap není dobrá. I přes problémy v první etapě jsme měli body opět na dosah, ale tentokrát si hlavu postavila technika a proti tomu jsme bezmocní. S týmem budeme analyzovat problémy, které nás během rally provázely a budeme se snažit dostatečně se připravit na další soutěž,“ dodává Martin Semerád, který si oslavu svých devatenáctých narozenin představoval v poněkud zářivějších barvách.
Tým Pirelli Star Driver má nyní tři týdny na přípravu vozů na náročnou Acropolis Rally, která je známa velmi rozbitými a prašnými rychlostními zkouškami peloponéského poloostrova.
V anketě o 20 nejlepších kempů Česka a Slovenska pro rok 2023, které zveřejnil web kempy-chaty.cz, se ATC Rozkoš umístil v polovině TOP 20. Pořadí určila spokojenost hostů, o kterou se s webem podělili.
zobrazit článek >Měníte dvakrát do roka pneumatiky u svého automobilu nebo spoléháte na pneumatiky celoroční? Jaké výhody přinášejí celoroční pneumatiky, jak poznat, že jsou stále v dobrém stavu a na co si dát pozor?
zobrazit článek >Přemýšlíme o koupi ojetého vozu a honí se vám hlavou otázky jako: Jaký vůz si vybrat? Jaká značka je nejspolehlivější? A kde vzít jistotu, že vybrané auto není kradené a je v dobrém technickém stavu? Jedním z nejlepších možných řešení je sáhnout po certifikovaném ojetém automobilu z programu Škoda Plus. V tomto článku se podíváme na 5 pádných důvodů, proč si vybrat pro ojeté vozy Škoda z programu Škoda Plus.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.