Zákruta.cz  >  Magazín  >  

Setkání mistrů, celkově 3. místo a boj o finále se spoustou deště a bláta

12. listopadu 2008

Setkání mistrů v Sosnové již tradičně přineslo velmi deštivé počasí, uklouzaný asfalt a mnoho mnoho mnoho bláta na šotolinové části tratě. Páteční taxi jízdy team pojal ve smyslu VIP jízd se sponzory, kterých bylo letos opravdu málo a spíše jako trénink na sobotní závod. Soupeřů bylo ve skupině N4 asi nejvíce v historii a jejich kvalita jistě velmi vysoká. Jirka Volf se objevil ve startovní listině po boku jmen jako Václav Pech, Roman Kresta, Jaroslav Orsák, Pavel Valoušek, Josef Semerád, Grzegorz Grzyb a dalších.

Jirko před časem jsi plánoval setkání mistrů jako oddechovou akci pro sponzory. Jak to tedy v pátek probíhalo? „Nečekal jsem hlavně takovou účast ve skupině produkčních vozů N4. 14 vozů této specifikace, a jen jeden vůz S2000 znamenalo 95% Mitsubishi CUP ! V pátek byly naplánované tréninkové jízdy. Vzhledem k nešťastnému pátku mnoho partnerů odřeklo nebo z časových důvodů vůbec nedojelo. Proto jsem spíše vozil mechaniky a kamarády jako poděkování za celoroční podporu a pomoc. Pátečnímu počasí vládlo ještě poměrně sucho a tak se dalo dokonce skákat dolů z mostu, kde se trať kříží. Následovala večerní „Welcome party“. Nejvíce snad překvapil zpěvák-pilot Igor Drotár, kterého pěvecké výkony by vyrazili dech každé porotě Superstar. Postaral se o výbornou atmosféru a bezvadně tím zakončil párty,“ komentuje pátek Jiří Volf.

Při pohledu do výsledku sobotního závodu nakonec zřejmě šlo o kvalitní závodění a nikoli o oddechovou akci pro sponzory a diváky? „Bylo tomu tak. Nečekal jsem že do toho všichni takto půjdou. Nasazení všech i vzhledem ke stavům po páteční párty bylo neuvěřitelné. Největší strach jsem měl z rozjížďky proti Romanovi Krestovi. Popravdě, moc jsem si nefandil. Radost z vítězství byla ale obrovská.

Následoval souboj o finále s Jarinem Orsákem. Tohle už jsem pojal ale moc opatrně a prohrál finále s Václavem Pechem vlastní opatrností a chybou na šotolinovém rozbláceném useku tratě. Jarda Orsák jel velmi rychle. Třetí místo jsem si již nenechal vzít a Josefu Semerádovi vrátil porážku z minulého roku sice těsně, ale přece! Celkově mě trochu chybělo více show, pro kterou se hlavně tyto akce organizují, ale chápu, že při takto nabyté startovní listině zasluhují organizátoři obdiv za bezproblémové dodržení časového harmonogramu akce. Naše Evo opět i přes komerční pronájmy v minulých týdnech potvrdilo absolutní spolehlivost a hlavně z toho mám velkou radost. O dobrých parametrech motoru jsme se také přesvědčili na startovních rovinkách, kde jsme nikde ve zrychlení nezaostávali.“ doplňuje sobotu Jiří Volf.

Zveme všechny naše partnery a příznivce na Pražský rallysprint 5.-6. 12. 2008. Budeme zde startovat pro dobrou věc a výtěžek této doprovodné akce věnuje náš team na charitativní účel dětem. Proto apelujeme na všechny, aby bedlivě sledovali naše příští tiskové zprávy a pomohli nám pomoci potřebným.

Volf Media Service

Další články

Elektromobilita není jen modní trend. Proč si pořídit elektromobil?

Slovo elektromobil se v poslední době skloňuje stále častěji. Zatímco před několika lety bylo objektem zájmu leda tak nadšenců do nových technologií a zarytých ochránců přírody, dnes se kolem něj točí konverzace nad pivem v hospodách, při cvičení ve fitness centrech i v rodinách při snídani. Že by móda? Možná. Elektromobily mají ale řadu vlastností, pro které stojí za to nad nimi zauvažovat.

zobrazit článek >

Zatímco automobilky strádají, Bentley slaví rekordy

Dozvuky koronavirové pandemie stále tíží automobilový průmysl. Zatímco jiné automobilky bojují s propady, Bentley prodává nejvíce aut v celé své historii.

zobrazit článek >

Jak se připravit na autoškolu?

Autoškola vždy byla, je a pravděpodobně ještě dlouho bude strašákem, kterému většina lidí na prahu dospělosti či později čelí. Ať už má váš strach z autoškoly jakoukoli podobu, poradíme vám, jak se na výcvik za volantem včas a v klidu připravit.

zobrazit článek >