Emil Triner je bezpochyby velká ikona české rally. Nebylo tedy divu, jak velké oživení v řadách domácích příznivců automobilových soutěží vyvolala zpráva o spojení Trinera se Škodou Fabia S2000. My jsme využili chvilky těsně před zlínskou soutěží a populárnímu Emilovi položili pár otázek.
Vůz S2000 do této chvíle ve tvé sbírce chyběl, proč?
„Doposud jsem neměl možnost se s takým autem svézt, protože jsme neměli tolik peněz, abychom si ho mohli pronajmout. Nyní se naskytla tato šance, kterou mi předložil tým, spolujezdec Petr a také díky Surfinu a dalším lidem budu moct usednout do 'es dvoutisícovky'. Díky patří taky fanouškům, kteří vždy chtěli udělat sbírku, abych na Barum rally startoval. Sbírku jsem já nikdy nechtěl, protože mi je líto každého, kdo by se skládal na můj start. Proto jsem rád, že i fanouškům se můžu s fabií představit a splnit jim i mě velký sen a na Barum jet s S2000.“
Je to pro tebe tedy taky splněný sen?
„Určitě. Vždycky jsem po Fabii S2000 toužil a vždy jsem se v tomto autě chtěl svézt. Splnil se mi tedy velký sen a jsem za to moc rád, že mám tu možnost.“
Seděl jsi ve vozech WRC, teď jsi už seděl i v S2000, zkus nějak porovnat tyto vozy?
„S touto S2000 mám málo najeto, tak nemůžu moc porovnávat. Fabie má určitě nádherný podvozek, krásně brzdí a řadí, i možná hezky zatáčí. Ale to poznám až v následujících třech dnech. Největší rozdíl je ale v tom, že WRC odpustilo nějaké chyby. Bylo tam hodně elektroniky, větší síla a motor šel od spodu. Ale po prvním testu s fabií jsem spokojený.“
Před tebou je Barum rally, s jakými cíly budeš vstupovat do závodu?
„Mám cíl, abych autu neublížil. Jedu s novým spolujezdcem, což je celkem obtížné, protože posádka není sehraná. Navíc jsou tady těžké tratě a já jsem tady dlouho nebyl.“
Přesto mi to nedá a vůči tobě nějak nejde dohromady. Proto ještě jednou otázka na cíl do soutěže?
„Kdyby se dařilo, chtěl bych se dostat na 10. místo absolutně.“
Co by jsi chtěl vzkázat fanouškům, kteří tě v hojném počtu přijedou podpořit?
„Já jim říkám, že jsou taková moje rodina, pořád jsou do mě zamilovaní a mám je za to moc rád. Myslím, že mi stále hodně fandí. Když si já sám pustím nějaké kazety z dřívějška, kdy jsem to auto opravdu uměl hodně ovládat, tak ty průjezdy jsou nádherné. Já jsem si pak říkal: A že jsem to kur.. uměl :-)“
Slovo uměl zní v minulém čase ...
„Přece jenom jsem starší, ztratil jsem reakce, postřeh a hůř už vidím. Už to není jako dřív, navíc s autem nejezdím každý den. Věnuji se své práci, mám bagr, takže jezdím spíš 30km/h. Závodů je už málo a než se do toho dostanu, tak jsme v cíli a pak čekám měsíc nebo dva na další soutěž.“
Jsou naplánované další starty s vozem S2000?
„Zatím je to domluvené na Barumku, abych sobě, své rodině a fanouškům splnil sen. Jestli bude něco dalšího, to se uvidí.“
Chcete-li vlastnit automobil, musíte se připravit na to, že vám kromě spousty radostných chvilek často přinese také nepříjemná překvapení. Proto je vhodné množství starostí s vozem minimalizovat. Třeba uzavřením výhodného pojištění, které vás bude spolehlivě chránit.
zobrazit článek >Povinné ručení při koupi ojetého vozu má podobná pravidla jako u nového auta. Největší rozdíl tkví v tom, že prodávající ho nejprve musí zrušit a kupující si následně musí nechat auto pojistit. Vozidlo by přitom nemělo zůstat ani den nepojištěné.
zobrazit článek >Elektrické řetězové kladkostroje jsou klíčovým prvkem při manipulaci s těžkými břemeny. Jejich široké využití a univerzální vlastnosti je činí nezbytnými v různých průmyslových odvětvích, jakož i v mnoha dalších oblastech lidské činnosti.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.