aktuálně: 356 uzavírek, 23 nehod
Zákruta.cz  >  Magazín  >  

Jan Kopecký odstoupil po havárii

5. srpna 2007

Před startem nedělní etapy Czech Rally Team Kopecký přehodnotil prioritu pro závěrečné tři rychlostní zkoušky a zvolil variantu, která znamenala jízdu na hranici rizika se snahou o maximální přiblížení se osmé bodované pozici.

Jan Kopecký odstartoval do závěrečné etapy Finské rallye velmi slibným mezičasem v úvodní rychlostní zkoušce, bohužel následně poškodil vůz v důsledku havárie, se kterým se nedalo pokračovat v soutěži.

„Do nedělní etapy jsme odstartovali se snahou zaútočit. Rally je velmi nevyzpytatelná a v těžké Finské rally mohl potkat jakoukoliv posádku na bodované pozici problém. Proto jsme se chtěli co možná nejvíce přiblížit osmé bodované pozici. Náš optimismus podporovaly včerejší časy, kdy jsme dokázali dosahovat časy mezi nejlepšími.“

„Na jednom z horizontů v úvodu jedenadvacáté rychlostní zkoušky jsme měli špatně napsaný rozpis. Při seznamovacích jízdách jsme nepočítali s tím, že bychom mohli na tomto horizontu skočit. Ocitli jsme se v pravotočivé zatáčce nad tratí a já jsem neměl kontrolu nad vozem. Reagoval jsem okamžitě, ale přesto jsme spadli do hlubokého příkopu a narazili jsme přední částí vozu do složených klád. Já i Filip jsme v pořádku. Vůz je však poškozen a my jsme nuceni odstoupit z Finské rally.“

„Odstoupení mě mrzí především kvůli všem členům Czech Rally Teamu Kopecký, kteří odvedli při přípravě na soutěž i v servisních zónách Finské rallye špičkovou práci,“ vysvětlil důvod odstoupení z místa havárie pilot Jan Kopecký.

„Po smolné páteční etapě jsme měli pochopitelnou radost ze včerejších vynikajících časů. V nedělní etapě jsme se rozhodli zaútočit, neboť Jan s Filipem v sobotu předvedli opravdu vynikající výkon.“

„Tentokrát nám riskantní plán nevyšel a můžeme hodnotit jako úspěšnou pouze sobotní etapu. Bohužel naše účinkování ve Finské rally velmi výrazně ovlivnily nezaviněné defekty pneumatik v páteční etapě, v jejichž důsledku se musel Jan s Filipem probíjet ze zadních pozic a jet na samé hranici rizika,“ zhodnotil krátce Finskou rally vedoucí týmu Josef Kopecký.

-pr-

Další články

7 nejdůležitějších informací o povinném ručení, které musíte znát

Jestliže vlastníte motorové vozidlo, pak máte rovněž sjednáno autopojištění neboli povinné ručení. Víte o něm ale vše? Možná vás překvapí, co vše ovlivňuje jeho cenu, kdy ho nelze uplatnit nebo jak na pojistce ušetřit.

zobrazit článek >

Jaké jsou výhody bezkontaktních plateb v nákladní dopravě?

Pokud se chcete se svou firmou prosadit ve světě logistiky, musíte znát legislativu a mít přehled o veškerých provedených finančních transakcích. Jenže jakým způsobem udržet pod kontrolou platby za mýtné nebo palivo? Vsaďte na bezkontaktní platby.

zobrazit článek >

Možné problémy při sjednávání povinného ručení

Povinné ručení je základem drtivé většiny vozidel. Zřízení tohoto pojištění je úzce svázáno s nákupem nového vozu, občas se ale vyplatí změnit povinné ručení i pro stávající vůz. Jaké nástrahy Vás mohou při sjednávání nového povinného ručení potkat?

zobrazit článek >