Tak vám z celého srdce děkuji, ctihodní pánové, že zřejmě díky vašim skvělým předepsaným povinnostem, jsem se v požehnaném věku 50 let, po téměř 30 sezónách a sem tam i několika haváriích, dočkal slasti zlomit si bederní obratel. Řeknu Vám, je to výborné!
Zpočátku jsem se jenom nemohl hýbat, to nebylo až takové zajímavé, ale když jsem se probudil po operaci, tak to bylo daleko lepší - byl jsem napojený na několik krásných hadic, až jsem byl překvapený, kolik mi jich dopřáli, dozvěděl jsem se, že mi dokonce věnovali několik titanových šroubů ( sakra, ty byly asi drahé, aspoň na auto drahé jsou), no a nejlepší je, že tu je plno pěkných sestřiček, které se starají o mé vyměšování a vůbec o mé celkové pohodlí! Po tom jsem vždycky toužil! Také se mi líbí, že konečně nebudu muset nic dělat! Doba rekonvalescence se zatím nedá určit, ale prý to bude docela dlouho... A to se můžu ještě těšit na repete, když mi budou vyndávat ty šrouby ven! Doufám, že mi je aspoň nechají do vitrínky na památku.
Tak snad si to všechno dostatečně užiju. Jsem tomu fakt rád, už mě vůbec nebavilo se každodenně pachtit za tím mamonem. Sice budu muset asi něco prodat, nějakou zbytečnost, třeba auto, však víte, jíst člověk musí. I když mám úrazové pojištění, ale pochybuji, že v dnešní době se pojišťovna předá, no ale dost možná, že by se konečně někdo mohl zajímat, proč se ty naše hrby tak lámou! Víte na vojně jsem byl, Hans jsem měl, jaký mi vyhovoval, sedačka byla moderní ušák, úzké pásy pro Hans si přitahuju před každou erzetou, i to školení Vašich techniků a doktora jsem absolvoval. No tak asi bude něco špatně jinde a já budu muset zkusit nechat vypátrat co! To už bude ale jiná záležitost.
Vám ale ještě jednou srdečné díky za umožnění výše popsaných zážitků.
Lumír Galia
PS: Máte dobré spaní??? Vždyť tomu všemu jste se mohli vyhnout! Stačilo poslouchat, zamyslet se a nechat Hans jako dobrovolný a pak by si nikdo stěžovat nemohl! Jenomže Vy si myslíte, že máte patent na rozum a všichni ostatní jsou blbci, se kterými Vy nebudete ztrácet Váš drahocenný čas. Nestačila Vám ani petice podepsaná naprostou většinou jezdců – přes 200 podpisů a Vy - nic! To vyšumí. Jenomže ono to nějak pokračuje dál a dál! Kolik lidí si musí ty obratle zlámat - 30, 50 ? Nebo všichni? Vždyť seznam lidí se stejným zraněním je už pěkně dlouhý: Volf, Ernst, Ehl, Picka, Barvík, Gabrhelík, Motz (zhmoždění), Šillerová (zhmoždění), Kašpárek (okruhy), Zapletal (Dakar), Ouředníček (Dakar), Lamač (Dakar), ale děje se to i v zahraničí viz. Wilks, Ilka Minor, Munch (rallycross), zřejmě i Kuipers a Hagman a další se určitě ještě najdou. Kdy konečně uznáte, že něco není v pořádku? Proč nejsou tato zranění v Poháru ČR a v jiných podnicích, kde se Hans nepoužívá? Proč je auto relativně málo poškozené a člověk je na šrot? Nebo se Vám skutečně zdá, že je to všechno normální???
Žádám Vás: Okamžitě zrušte POVINNOST mít Hans !!!
Cestování po českých dálnicích nemusí být jen o rutinní jízdě z bodu A do bodu B. I když se na cestách potýkáme s dopravními zácpami a nekonečnými opravami, okolí českých dálnic skrývá množství nádherných a zajímavých míst, která stojí za to objevit.
zobrazit článek >V poslední době se mladí řidiči stále více potýkají s rostoucími cenami benzinu, které značně zatěžují jejich rozpočet. Tento trend není jen výsledkem inflace nebo vládní politiky, ale především výkyvů na globálním trhu s ropou, konkrétně cenou ropy Brent, která má zásadní vliv na konečnou cenu pohonných hmot.
zobrazit článek >Stěhování v dynamických městech na realitním trhu s sebou vždy přináší výzvy. Kromě kolísajících nájmů a cen nemovitostí může být velkou výzvou také městská doprava a logistická omezení. V tomto článku se s vámi podělíme o nejlepší tipy a triky, které vám pomohou efektivně a úsporně se přestěhovat v rámci města.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.