Dlouhou dobu jsem se rozmýšlel, zda má smysl psát o něčem takovém, co je ve světě, ale také u nás jasně viditelným faktem posledních několika let. Osobně ale již nerozumím tomu, proč tomu tak je a stále se to jen a jen zhoršuje.
Osobně mám úctu ke všem jezdcům, kteří se prohánějí po tratích a dokonce si troufám říci, že kolikrát diváci raději čekají na ´amatérské´ jezdce s vyššími startovními čísly, než na ty přední. Samozřejmě to neplatí na všechny, ale výjimek není moc…
Vzpomeňme například na Antony Warmbolda, jehož otec chtěl synka prosadit do továrního týmu. Nakonec se mu to nejen nepodařilo, ale v dnešní době již Antony rally vlastně vůbec nejezdí.
Troufám si říci, že podobně by mohl časem dopadnout také Matthew Wilson. Chci ovšem podotknout, že v podstatě všichni jezdci dokáží jet rychle a to i ti méně talentovaní, ovšem mnozí z nich si dokáží časem přiznat, že špičkou nikdy nebudou.
Přesto, že je Matthew Wilson velmi mladý a na vrchol se teoreticky dostat může, domnívám se, že tomu tak nebude. A už vůbec si nedokáži představit, že by se měl rovnat někdy v budoucnu rychlosti Sébastiena Loeba, Marcuse Grönholma nebo Mikko Hirvonena.
Naopak je mnoho jezdců, kteří dnes sedí doma a přitom by jich bylo v mistrovství světa potřeba, protože pokud se chceme v budoucnu dívat na souboje mezi více piloty, i po případném odchodu Marcuse Grönholma do soutěžáckého důchodu, budeme piloty tipu Gigi Galli, Markko Martin či Toni Gardemeister nutně potřebovat.
Představte si jen seriál mistrovství světa v roce 2008, kde nebude startovat Marcus Grönholma, ale jen Sébastiena Loeb a „ zbytek světa“. Dokáže mu snad stačit Hirvonen na šotolině či Sordó na asfaltu? Snad ano a šampionát tak bude i nadále alespoň v něčem zajímavý.
Oblíbenost elektrokoloběžek stoupá. Není divu, představují rychlý, ekologický a pohodlný způsob transportu. Když navíc využíváte městské sdílené koloběžky, nevyjde vás to příliš draho. Znáte ale pravidla upravující jízdu na koloběžce? Víte, kde s ní smíte a nesmíte jezdit? Pojďme se nato podívat.
zobrazit článek >Každé vozidlo má svůj VIN kód. Jedná se o jedinečný 17místný mezinárodní kód, který dané vozidlo identifikuje a můžete si podle něj ověřit jeho historii. Nebo vám pomůže prověřit stav tachometru.
zobrazit článek >Když se řekne Dacia Duster, možná si představíte nenápadné auto, ale tato nová verze 2024 přináší víc, než byste čekali.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.