Svůj čtvrtý letošní start v letošním seriálu MS produkčních vozů si na Turecké rallye odbude Martin Prokop s Janem Tománkem. Ti si v celkovém hodnocení drží prozatím osmou příčku a v Turecku se představí po dvouleté odmlce.
Turecká rallye, která byla poprvé zařazená do kalendáře mistrovství světa teprve v roce 2003, je po Řecku další šotolinovou soutěží v řadě. Osmý podnik šampionátu se jede v horách na jihozápadě země a své centrum má ve středomořském resortu Kemer.
„Půjde o velmi těžkou soutěž, na které budeme poznávat tratě a přizpůsobovat se novým podmínkám. Když jsme zde jeli naposledy, byl závod s ohledem na silné bouřky hodně blátivý. Od Turecka si slibuji, že podloží by mohlo být, na rozdíl od poslední soutěže, kde jsme startovali před necelými dvěma týdny, spíše měkčí,“ přibližuje místní podmínky pilot jediné české posádky na startu.
Jipocar Racing Team musí před závody oželet původně zvažovaný test nových tlumičů, který byl organizátory odvolán pro malý zájem ostatních účastníků: „Otestujeme je až na shakedownu, na což máme jen pár průjezdů. V případě, že si nebudeme jistí, zda by mohly být přínosem, použijeme raději stávající evoluci a tuto novou nasadíme až na Zélandu. Pevně věřím, že tato změna by mohla auto ještě více zrychlit,“ komentuje jihlavský pilot změnu oproti původním úvahám.
„Jedeme tam veskrze s pozitivními myšlenkami, ale máme hodně práce na autě, protože se nám nepodařilo úplně odhalit příčiny problémů z Řecka. Doufáme, že se nám závody podaří a vylepšíme si jak bodové konto, tak i sebevědomí,“ věří Martin.
Soutěž startuje úvodní 2,6 km dlouhou rychlostní zkouškou Akdeniz University 1 ve čtvrtek 12.6. v 18:05 SEČ.
Chcete-li vlastnit automobil, musíte se připravit na to, že vám kromě spousty radostných chvilek často přinese také nepříjemná překvapení. Proto je vhodné množství starostí s vozem minimalizovat. Třeba uzavřením výhodného pojištění, které vás bude spolehlivě chránit.
zobrazit článek >Povinné ručení při koupi ojetého vozu má podobná pravidla jako u nového auta. Největší rozdíl tkví v tom, že prodávající ho nejprve musí zrušit a kupující si následně musí nechat auto pojistit. Vozidlo by přitom nemělo zůstat ani den nepojištěné.
zobrazit článek >Elektrické řetězové kladkostroje jsou klíčovým prvkem při manipulaci s těžkými břemeny. Jejich široké využití a univerzální vlastnosti je činí nezbytnými v různých průmyslových odvětvích, jakož i v mnoha dalších oblastech lidské činnosti.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.