Sezóna v MMČR se pozvolna přehoupla do své druhé poloviny a dvojici týmu Korno Motorsport i nadále patří průběžná čtvrtá pozice v absolutním pořadí. Nic na tom nezměnil ani velmi obtížný závod v Hustopečích, který byl velkou zkouškou odolnosti pro jezdce i techniku a v němž oba borci, hájili barvy Seznam.cz. Rally Teamu.
Loňský vicemistr Karel Trojan s navigátorem Petrem Řihákem šli do soutěže plni odhodlání, ale na lepší pořadí v cíli jejich výkon tentokrát nestačil. Karel Trojan k tomu uvádí: „V Hustopečích jsme si příliš velké ambice nedělali, jelikož konkurence na startu byla velice silná. Také díky několika odstoupením našich soupeřů jsme však nakonec projeli cílovou rampou jako pátí a to není vůbec špatný výsledek. Mrzí snad jen porážka od Václava Arazima, který však byl v danou chvíli nad naše síly a museli jsme se před ním sklonit.“
Petr Řihák uvádí: „Hustopeče byly na naše soutěžácké poměry velmi netypickou soutěží, ale nutno podotknout, že se jednalo o velmi kvalitní závod. Všechny sužovalo tropické vedro a někteří byli dokonce hospitalizováni. My jsme byli trochu provázeni smůlou, když jsme absolvovali několik defektů-nedefektů, neboť se nám podařilo zničit hned osm disků. Některé se snad podaří opravit, u jiných si tím nejsem jistý. Celkově ale s výsledkem panuje spokojenost.“
V Tišnově se opět sešla řada jezdců, disponujících vozy s papírově lepšími předpoklady, tedy WRC Drotára a Super2000 Petáka a Odložilíka a tak se spíše očekávalo, jak se Karlu Trojanovi podařilo zapracovat na výkonu vozu a zda ten bude opět fungovat. Hned první RZ ukázala, že vůz je opět ve formě a Karel Trojan s Petrem Řihákem dosáhli nejlepšího času. Následně je postupně předstihovali v pořadí jezdci s lepší technikou a Karel se snažil soupeřit s dravě jedoucím králem sprintů, Pepou Semerádem, což se mu celkem dařilo.
„Otázkou dne pro mne bylo, zda se podařilo odstranit problém na voze, který nás v minulých soutěžích sužoval a hned zkraje jsme viděli, že je vše v pořádku. Osobně jsem si velmi pěkně zazávodil s Pepou Semerádem a před jezdcem jeho kvalit se rád skloním. Nejdůležitějším závěrem dne však pro mne zůstává fakt, že vůz je opět zcela ve formě a my se můžeme plně soustředit jen na vlastní výkon. Škoda snad jen ne zcela šťastné volby pneumatik v prostřední rundě, kde jsme na začátku vodou zcela zalité nejdelší erzety zbytečně ztratili. Navzdory letošnímu nejslabšímu výsledku ve sprintech jsem však jednoznačně spokojený s výkonem vozu i svým,“ hodnotí Karel Trojan.
Dalším podnikem, kde bude posádka Karel Trojan, Petr Řihák startovat, je 19.ročník Horácké Rally se sídlem v Třebíči, která odstartuje 19.6. a i zde věříme ve vaší podporu.
Slovo elektromobil se v poslední době skloňuje stále častěji. Zatímco před několika lety bylo objektem zájmu leda tak nadšenců do nových technologií a zarytých ochránců přírody, dnes se kolem něj točí konverzace nad pivem v hospodách, při cvičení ve fitness centrech i v rodinách při snídani. Že by móda? Možná. Elektromobily mají ale řadu vlastností, pro které stojí za to nad nimi zauvažovat.
zobrazit článek >Dozvuky koronavirové pandemie stále tíží automobilový průmysl. Zatímco jiné automobilky bojují s propady, Bentley prodává nejvíce aut v celé své historii.
zobrazit článek >Autoškola vždy byla, je a pravděpodobně ještě dlouho bude strašákem, kterému většina lidí na prahu dospělosti či později čelí. Ať už má váš strach z autoškoly jakoukoli podobu, poradíme vám, jak se na výcvik za volantem včas a v klidu připravit.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.