aktuálně: 36 uzavírek, 16 nehod
Zákruta.cz  >  Magazín  >  

Otevřen první showroom ŠKODA v novém designu

12. dubna 2011

V Curychu byl 7. dubna 2011 otevřen celosvětově první showroom značky ŠKODA v novém firemním designu, který potvrzuje vzestup značky. Slavnostního otevření nově vybudované provozní budovy společnosti AMAG RETAIL Autowelt ve Švýcarsku se zúčastnil předseda představenstva společnosti ŠKODA Prof. Dr. h.c. Winfried Vahland a člen představenstva pro oblast prodeje a marketingu Jürgen Stackmann. Se svou víceznačkovou nabídkou stanovuje AMAG měřítka pro prodej automobilů a staví i značku ŠKODA do nového, svěžího lesku.

Pro podnik je nový firemní design důležitým elementem pro vzestup značky. Do roku 2018 chce ŠKODA svůj celosvětový prodej oproti dnešnímu stavu minimálně zdvojnásobit na zhruba 1,5 milionu vozů ročně. „S našim novým vystupováním dokazujeme, že se podnik podstatným způsobem vyvíjí,“ řekl šéf značky ŠKODA Winfried Vahland. „Právě naše celosvětová prodejní síť hraje ústřední úlohu pro zviditelnění nové síly značky ŠKODA. Proto je důležité, aby všechna naše zastoupení postupně realizovala nové uspořádání. Dnes byl učiněn první krok tímto směrem.“

Ať už jde o vnější signalizace, architekturu budov nebo uspořádání showroomu, nové zastoupení značky ŠKODA se vyznačuje lepší viditelností, svěžestí, otevřeností a optimalizovanou funkčností. Jürgen Stackmann, člen představenstva pro oblast prodeje a marketingu, zdůrazňuje atraktivitu nového uspořádání: „Zákaznici očekávají moderní, přátelské a transparentní prostory. Společnosti AMAG RETAIL Autowelt se toto působivým způsobem podařilo. Blahopřeji společnosti AMAG a jsem si jist, že se nový vzhled projeví i v nadále rostoucích prodejích.“

ŠKODA je ve Švýcarsku zastoupena od roku 1992 a zejména v posledních letech se vyvíjí velice úspěšně. Aktuálně je automobilka na pátém místě mezi všemi značkami. Pokračuje tak v úspěšném rozvoji uplynulých let. V letech 2000 až 2010 se značce s okřídleným šípem ve znaku podařilo roční prodeje zpětinásobit na naposledy dosažený výsledek 14 388 vozů. Octavia Combi se v uplynulém roce stala nejprodávanějším kombi v této alpské zemi.

-ric- ; Škoda

Další články

Jak dostat nepojízdné auto ze zahraničí? Správné pojištění může zachránit desítky tisíc

S letními cestami do zahraničí se množí případy, kdy auto znenadání vypoví službu, nejde opravit na místě a jediným řešením je odtah zpět do Česka. Není to jen problém starších vozů, zásadní závada může potkat i novější a dobře udržované auto. Pokud se něco takového stane i vám, nepropadejte panice. Díky správně nastavenému pojištění auta může být repatriace vozidla jednodušší, než jste očekávali.

zobrazit článek >

Co dělat, když díl do auta nikde nemají? Vytiskněte si ho!

Když vám chybí malý plastový díl, může vám zachránit nervy – i čas – 3D tisk

zobrazit článek >

Elektroinstalace jako cesta k zábavě i bezpečí ve vašem autě

V dnešní době jsou auta více než jen dopravní prostředky – jsou naším každodenním společníkem. Řada z nás tráví v autě téměř třetinu svého dne, a to nejčastěji cestou do práce a pak zase domů. Pro jiné je prací samo cestování autem. Je proto namístě si prostředí auta zútulnit i zabezpečit tak, aby byl náš čas strávený s tímto pomocníkem nejen příjemný, ale zejména i bezpečný.

zobrazit článek >