Do pěti let budou superauta od Ferrari čistší než průměrný Land Rover. Ferrari si vytklo ambiciózní cíl - snížit spotřebu (a tím i emise) svých vozů o 40 procent.
Ze současných 400 gramů na kilometr se má do roku 2012 stát 280 až 300 gramů. U výkonných sporťáků typu F430 nebo 599 GTB půjde o zapeklitý problém, ale Ferrari už ví, jak na to.
Klíč podle všeho vězí v použití efektivnějších motorů a lehčích materiálů. Souhlas - vezměme si například Lotus Elise. Ten váží necelou tunu a produkuje pouhých 163 g CO2 na kilometr.
Ferrari už leccos naznačilo konceptem Millechili, který váží jen 1000 kg a využívá všech možných ekologických zlepšováků – přeplňování, biopaliv a vychytané aerodynamiky.
Řidiči i majitelé přepravních firem musejí brát při své práci v potaz mnoho dopravních, logistických i administrativních aspektů. Majitelé chtějí mít přehled o průběhu dodávek, řidiči potřebují trasu naplánovat tak, aby byla co nejefektivnější.
Společnost Total se proto v rámci svého širokého portfolia služeb rozhodla poskytnout dopravcům nástroj, který umožní obojí.
Člověk je od přírody tvor přizpůsobivý. To si jsou vědomi i na ministerstvu, proto nelení a mění dopravní značení jedna báseň. Znáte opravdu všechny?
Peugeot Traveller se chystá zaujmout významnou pozici v kategoriích víceúčelových prostorných vozů a vozů určených pro luxusní přepravu více osob.