Provozní zisk firmy Škoda Auto vloni klesl o neuvěřitelných 64 procent. V průběhu roku byl sice větší zájem o Fabie a Superby, nicméně finanční krize se na zisku podepsala velmi negativně.
Škodovka je ale stále zisková, co se týká přepočtu na jedno vyrobené vozidlo. Na prodaném automobilu vydělá přibližně 9400 korun. U Volkswagenu to je 4150 korun a u Audi je to 34700 korun.
Vloni se podařilo Škodovce prodat 684 tisíc vozů. V roce 2008 to bylo o devět tisíc méně. Českému výrobci se dařilo prosadit především na trzích v Německu, Polsku a Číně.
Představitelé Škodovky ale mají nyní radost také z toho, že se více začal prodávat vůz Škoda Yeti. Jeho počáteční prodeje totiž rozhodně nebyly v takových číslech, jaká firma předpokládala.
Samozřejmě se na tomto vlažném rozjezdu prodeje podílela především finanční krize, která tento obor v minulém roce velmi citelně zasáhla. Nyní se ale podle Škodovky blýská na lepší časy.
Přečtěte si více o nedávném zdražení dálničních známek. Vysvětlíme vám, jaké jsou nové ceny, proč k navýšení cen došlo a z jakého důvodu byste měli být na pozoru při koupi jednodenní dálniční známky.
zobrazit článek >Bridgestone, světový lídr v produkci pneumatik, nabízí špičkovou technologii a inovace v rámci pneu pro osobní vozy, SUV a 4x4. Tady se podíváme na to co je značka Bridgestone vlastně zač, jaké pneu nabízí a co za výhody přináší řidičům, kteří hledají spolehlivost, bezpečnost a výkon.
zobrazit článek >Každý zkušený motocyklista ví, že kromě umění ovládat svůj stroj je klíčovým prvkem bezpečnosti na silnici správný výběr oblečení.
zobrazit článek >Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.