Zákruta.cz  >  

Škoda Auto již třetím rokem vysazuje stromy

30. dubna 2009

Škoda Auto vyhlásila 3. ročník projektu „Za každé prodané auto v ČR jeden zasazený strom“. Vyjadřuje tím důraz na ekologické hodnoty, společenskou angažovanost svých zaměstnanců a podporu regionů, kde působí.

Cílem projektu je podpořit nekomerční výsadbu především v místech ohrožených vodní či větrnou erozí, sesuvem půdy či škůdci. Vhodné jsou také výsadby zelených pásů kolem rušných komunikací nebo revitalizace skládek stavebního či komunálního odpadu.

Do vyhledávání lokalit, kde bude letos vysazeno 58 908 stromků (přesně tolik vozů značky Škoda bylo v České republice prodáno v roce 2008), se opětovně zapojili zaměstnanci společnosti.

„O výsadbu stromů projevily velký zájem obce z regionů, kde máme výrobní závody. Těší nás, že tip jim často dali naši zaměstnanci, kteří v daných obcích působí třeba v zastupitelstvu. Stromky chtějí sázet také myslivecká sdružení, která obnovují zaniklé remízky a hájky v krajině. Část sazenic bude využita na zlepšení druhové skladby lesních porostů v Krkonoších, Jizerských horách a Českém Švýcarsku,“ řekl vedoucí vnějších vztahů společnosti Škoda Auto Radek Špicar.

Výsadba letos poprvé neproběhne pouze na podzim, ale přibude i sázení stromků na jaře, a to již v následujících týdnech. Prvními dvěma letošními akcemi jsou vysazování stromů v lokalitě okolí tůně Pod Zemanovými v Bakově nad Jizerou a výsadba na území obce Bílý Újezd.

V rámci projektu „Za každé prodané auto v ČR jeden zasazený strom“ bylo od roku 2007 vysázeno 131 977 stromků. V loňském roce získala tato iniciativa ocenění „Výjimečný projekt“ v rámci prestižní soutěže TOP Firemní filantrop.

-ric- ; Škoda

Další články

Přizpůsobte si cestu podle svého pomocí online mapovacího nástroje

Přizpůsobte si cestu podle svého pomocí online mapovacího nástroje

Řidiči i majitelé přepravních firem musejí brát při své práci v potaz mnoho dopravních, logistických i administrativních aspektů. Majitelé chtějí mít přehled o průběhu dodávek, řidiči potřebují trasu naplánovat tak, aby byla co nejefektivnější.

Společnost Total se proto v rámci svého širokého portfolia služeb rozhodla poskytnout dopravcům nástroj, který umožní obojí.

celý článek >
Méně často používané dopravní značky

Méně často používané dopravní značky

Člověk je od přírody tvor přizpůsobivý. To si jsou vědomi i na ministerstvu, proto nelení a mění dopravní značení jedna báseň. Znáte opravdu všechny?

Peugeot uvádí model PEUGEOT TRAVELLER na český trh

Peugeot uvádí model PEUGEOT TRAVELLER na český trh

Peugeot Traveller se chystá zaujmout významnou pozici v kategoriích víceúčelových prostorných vozů a vozů určených pro luxusní přepravu více osob.

reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK