Ministerstvo dopravy dne 12. dubna 2010 zveřejnilo Výzvu k podání nabídek „Průzkum veřejného mínění ke kampani Nemyslíš? Zaplatíš!“
Hlavním cílem je vyhodnocení průzkumu veřejného mínění zaměřeného na dosavadní fungování bezpečnostní kampaně MD Nemyslíš? Zaplatíš! a také zmapování povědomí veřejnosti v této kampani, názorů na ni, včetně zmapování vlivu na účastníky silničního provozu.
Průzkum veřejného mínění osloví všechny cílové skupiny obyvatel ČR, na které je kampaň zaměřena: řidiče osobních automobilů, motocyklisty, chodce, cyklisty, děti a rodiče i profesionální řidiče.
Kampaň Nemysliš? Zaplatíš! výrazným způsobem přispěla k meziročnímu poklesu o 160 usmrcených osob na silnicích ČR.
Dnešní trh nabízí nepřeberné množství různých pneumatik, ovšem ne všechny jsou prověřené a kvalitní. Co se stane, když chcete za každou cenu ušetřit a koupíte ty nejlevnější? Jaký je v nich rozdíl, a opravdu se ty levné vyplatí?
celý článek >Zatoužili jste po modernějším automobilu? Automobilové firmy každoročně chrlí nové a nové vozy, které mají za cíl udělat řidičovu jízdu co nejpohodlnější. Ovšem ne každý má na to, aby si nové auto zaplatil z úspor, tudíž někteří volí leasingové financování. V tomto článku se zaměříme na výhody a nevýhody operativního leasingu.
Kupujete si nové nebo bazarové auto? A sjednali jste si havarijní pojištění? Podívejte se na 5 situací, ve kterých dáte za nepojištěné auto majlant.