Zákruta.cz  >  

Kampaň Nemyslíš - zaplatíš! získala prestižní cenu za efektivitu

25. listopadu 2009

Bezpečnostní kampaň Ministerstva dopravy Nemyslíš - zaplatíš! získala první místo v soutěži reklamních kampaní EFFIE 2009 v kategorii Sociální, ekologický a kulturní marketing. Zlatou EFFIE převzal včera na galavečeru v hotelu OREA Pyramida v Praze osobně ministr dopravy Gustáv Slamečka. Kampaň připravila a realizuje agentura Euro RSCG.

Porota ocenila vliv kampaně na snižování počtu mrtvých při dopravních nehodách v roce 2008. V loňském roce zemřelo na českých silnicích 992 osob, což je druhý nejnižší počet od roku 1990. Trend snižování počtu zemřelých při dopravních nehodách pokračuje i v letošním roce.

V minulosti už tato emotivní bezpečnostní kampaň resortu dopravy získala několik ocenění od odborníků na reklamu a komunikaci. V rámci soutěže EFFIE se dělí o první místo s kampaní Skutečná pomoc organizace Člověk v tísni.

„Jsem rád, že kampaň nejen dostává tuto krásnou cenu, ale kromě toho i funguje - mluví se o ní, lidé nám na ministerstvo píší, že už nikdy nezapomenou připoutat dítě do sedačky nebo zapnout pás sobě. A hlavně klesá počet smrtelných zranění při dopravních nehodách. Neumíme říci, že je to jen díky kampani, ale není pochyby o tom, že na tom má obrovský podíl,“ řekl ministr dopravy Gustáv Slamečka.

Soutěž EFFIE pořádá Asociace komunikačních agentur. V letošním 13. ročníku byly kampaně rozděleny do 6 kategorií dle typu propagovaného zboží nebo služby. Pro hodnocení jsou klíčové prokazatelné výsledky ve vztahu k zadaným cílům.

-ric- ; -mvdr-

Další články

Přizpůsobte si cestu podle svého pomocí online mapovacího nástroje

Přizpůsobte si cestu podle svého pomocí online mapovacího nástroje

Řidiči i majitelé přepravních firem musejí brát při své práci v potaz mnoho dopravních, logistických i administrativních aspektů. Majitelé chtějí mít přehled o průběhu dodávek, řidiči potřebují trasu naplánovat tak, aby byla co nejefektivnější.

Společnost Total se proto v rámci svého širokého portfolia služeb rozhodla poskytnout dopravcům nástroj, který umožní obojí.

celý článek >
Méně často používané dopravní značky

Méně často používané dopravní značky

Člověk je od přírody tvor přizpůsobivý. To si jsou vědomi i na ministerstvu, proto nelení a mění dopravní značení jedna báseň. Znáte opravdu všechny?

Peugeot uvádí model PEUGEOT TRAVELLER na český trh

Peugeot uvádí model PEUGEOT TRAVELLER na český trh

Peugeot Traveller se chystá zaujmout významnou pozici v kategoriích víceúčelových prostorných vozů a vozů určených pro luxusní přepravu více osob.

reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK