Zákruta.cz  >  

Pavilon Škoda v Autostadtu opět otevřen

11. srpna 2009

Pro návštěvníky areálu Autostadt ve Wolfsburgu se v sobotu 8. srpna 2009 opět otevřou dveře nově koncipovaného pavilonu společnosti Škoda Auto. Pozměněný stánek, který prezentuje tradiční českou automobilku, dne 7. srpna 2009 za přítomnosti předsedy představenstva koncernu Volkswagen Prof. Dr. Martina Winterkorna slavnostně otevřeli Reinhard Jung, předseda představenstva společnosti Škoda Auto, a Otto Ferdinand Wachs, jednatel společnosti Autostadt.

„Škoda se v uplynulých letech vyvinula v automobilovou značku mezinárodního významu a dnes patří mezi automobilky s největším růstem. Škoda je silnou samostatnou značkou v silném koncernu. Nová koncepce a uspořádání pavilonu Škoda ve wolfsburském Autostadtu dokumentuje velice pozitivní vývoj naší značky,“ řekl v rámci svého projevu Reinhard Jung.

„Těší nás, že přebudovaný pavilon tradiční značky Škoda bude moci hostům centra Autostadt nabídnout novou prezentaci firmy. Jednotlivé koncernové značky mají pro nás, jakožto komunikační platformu koncernu Volkswagen AG, mimořádný význam a přitahují mnoho návštěvníků, nejinak je tomu i u pavilonu značky Škoda, který se nachází v srdci Autostadtu,“ řekl Otto Ferdinand Wachs ve svém uvítacím proslovu.

Zcela přepracovanou prezentaci značky Škoda charakterizuje prosvětlené prostředí. V jejím centru se vedle aktuálních modelových řad nacházejí i hlavní hodnoty značky označované jako „Human Touch“ a „Simply Clever“. Zachována zůstala vnější architektura, která je dílem známého českého architekta Prof. Dr. Bořka Šípka (jehož renomovaná díla hostí m.j. Museum of Modern Art v New Yorku, Muzeum dekorativního umění v Paříži a Vitra Design Museum ve Weilu nad Rýnem). Velkorysá plocha 650 m2 je rozdělena do čtyř zón, v nichž se vše točí kolem značky a jejích produktů. Ve středu pavilonu

pod prosklenou kopulí je v současné době vystaven vůz Škoda Yeti, nový kompaktní model kategorie SUV.

Dynamicky klenuté linky na stěnách a podlahách vedou návštěvníky expozicí, přičemž barevný kontrast vytvářejí četné grafiky. Autorům z agentur Milla&Partner a Triad Berlin se podařilo spojit architekturu, inscenaci jednotlivých témat a světlo do mimořádně působivého prostorového zážitku. Díky tomuto novému prostorovému konceptu vyzařuje z každého detailu modernost, srozumitelnost a vlastní identita.

Na modelovou řadu GreenLine upozorňuje „Stěna z živých květin“. V centru přitom stojí model Fabia Combi GreenLine, který s emisí 109 g/km CO2 reprezentuje varianty vozů značky Škoda se sníženou spotřebou a minimalizovanými emisemi škodlivin. Hospodárné motory se sníženými emisemi škodlivin, použití materiálů šetrných k přírodním zdrojům a výrobní procesy s optimalizovanou spotřebou energií jsou významnými pilíři podnikové filozofie. Fabia GreenLine je tedy logickým pokračováním ekologického myšlení společnosti Škoda Auto.

Centrum Autostadt každoročně seznamuje s koncernovými hodnotami více než dva miliony návštěvníků. Ti se zde dovědí, že kvalita znamená bezpečnost, jak jdou ruku v ruce výkon a trvale udržitelný růst a co pro podnik znamená být vstřícný ke svým zákazníkům. Autostadt, kterým od jeho založení v roce 2000 prošlo více než 18,5 milionu návštěvníků, patří mezi největší zábavní parky

a nejoblíbenější turistické destinace v Evropě. 363 dní v roce Vás zve k exkurzi do světa mobility!

-ric- ; Škoda

Další články

Dopravní nehody 2019 na českých silnicích. Co za nimi stojí?

Dopravní nehody 2019 na českých silnicích. Co za nimi stojí?

Nehod na českých silnicích je opravdu hodně. Jenom od začátku roku 2019 řešila Policie České republiky celkem 42 276 dopravních nehod.

celý článek >
Vyplatí se mít v dnešní době GPS zařízení?

Vyplatí se mít v dnešní době GPS zařízení?

Máte pocit, že mobilní zařízení dnes dokážou nahradit snad všechno? Možná to ještě stále není pravda. GPS navigace má stále oproti smartphonům své výhody.

Přednosti vysokotlakého čističe a mytí auta v pohodlí domova

Přednosti vysokotlakého čističe a mytí auta v pohodlí domova

Čisté auto zvenčí i zevnitř je vizitkou jeho majitele a jen málokterý řidič by se pyšnil ušmudlaným vozem. Ještě před několika lety bylo hitem se svým vozem jezdit do kartáčové myčky, na které však jsou rozporuplné názory právě s ohledem na kartáčování laku karoserie.

reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
ROZUMÍM Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.