Zákruta.cz  >  

Pavilon Škoda v Autostadtu opět otevřen

11. srpna 2009

Pro návštěvníky areálu Autostadt ve Wolfsburgu se v sobotu 8. srpna 2009 opět otevřou dveře nově koncipovaného pavilonu společnosti Škoda Auto. Pozměněný stánek, který prezentuje tradiční českou automobilku, dne 7. srpna 2009 za přítomnosti předsedy představenstva koncernu Volkswagen Prof. Dr. Martina Winterkorna slavnostně otevřeli Reinhard Jung, předseda představenstva společnosti Škoda Auto, a Otto Ferdinand Wachs, jednatel společnosti Autostadt.

„Škoda se v uplynulých letech vyvinula v automobilovou značku mezinárodního významu a dnes patří mezi automobilky s největším růstem. Škoda je silnou samostatnou značkou v silném koncernu. Nová koncepce a uspořádání pavilonu Škoda ve wolfsburském Autostadtu dokumentuje velice pozitivní vývoj naší značky,“ řekl v rámci svého projevu Reinhard Jung.

„Těší nás, že přebudovaný pavilon tradiční značky Škoda bude moci hostům centra Autostadt nabídnout novou prezentaci firmy. Jednotlivé koncernové značky mají pro nás, jakožto komunikační platformu koncernu Volkswagen AG, mimořádný význam a přitahují mnoho návštěvníků, nejinak je tomu i u pavilonu značky Škoda, který se nachází v srdci Autostadtu,“ řekl Otto Ferdinand Wachs ve svém uvítacím proslovu.

Zcela přepracovanou prezentaci značky Škoda charakterizuje prosvětlené prostředí. V jejím centru se vedle aktuálních modelových řad nacházejí i hlavní hodnoty značky označované jako „Human Touch“ a „Simply Clever“. Zachována zůstala vnější architektura, která je dílem známého českého architekta Prof. Dr. Bořka Šípka (jehož renomovaná díla hostí m.j. Museum of Modern Art v New Yorku, Muzeum dekorativního umění v Paříži a Vitra Design Museum ve Weilu nad Rýnem). Velkorysá plocha 650 m2 je rozdělena do čtyř zón, v nichž se vše točí kolem značky a jejích produktů. Ve středu pavilonu

pod prosklenou kopulí je v současné době vystaven vůz Škoda Yeti, nový kompaktní model kategorie SUV.

Dynamicky klenuté linky na stěnách a podlahách vedou návštěvníky expozicí, přičemž barevný kontrast vytvářejí četné grafiky. Autorům z agentur Milla&Partner a Triad Berlin se podařilo spojit architekturu, inscenaci jednotlivých témat a světlo do mimořádně působivého prostorového zážitku. Díky tomuto novému prostorovému konceptu vyzařuje z každého detailu modernost, srozumitelnost a vlastní identita.

Na modelovou řadu GreenLine upozorňuje „Stěna z živých květin“. V centru přitom stojí model Fabia Combi GreenLine, který s emisí 109 g/km CO2 reprezentuje varianty vozů značky Škoda se sníženou spotřebou a minimalizovanými emisemi škodlivin. Hospodárné motory se sníženými emisemi škodlivin, použití materiálů šetrných k přírodním zdrojům a výrobní procesy s optimalizovanou spotřebou energií jsou významnými pilíři podnikové filozofie. Fabia GreenLine je tedy logickým pokračováním ekologického myšlení společnosti Škoda Auto.

Centrum Autostadt každoročně seznamuje s koncernovými hodnotami více než dva miliony návštěvníků. Ti se zde dovědí, že kvalita znamená bezpečnost, jak jdou ruku v ruce výkon a trvale udržitelný růst a co pro podnik znamená být vstřícný ke svým zákazníkům. Autostadt, kterým od jeho založení v roce 2000 prošlo více než 18,5 milionu návštěvníků, patří mezi největší zábavní parky

a nejoblíbenější turistické destinace v Evropě. 363 dní v roce Vás zve k exkurzi do světa mobility!

-ric- ; Škoda

Další články

Přizpůsobte si cestu podle svého pomocí online mapovacího nástroje

Přizpůsobte si cestu podle svého pomocí online mapovacího nástroje

Řidiči i majitelé přepravních firem musejí brát při své práci v potaz mnoho dopravních, logistických i administrativních aspektů. Majitelé chtějí mít přehled o průběhu dodávek, řidiči potřebují trasu naplánovat tak, aby byla co nejefektivnější.

Společnost Total se proto v rámci svého širokého portfolia služeb rozhodla poskytnout dopravcům nástroj, který umožní obojí.

celý článek >
Méně často používané dopravní značky

Méně často používané dopravní značky

Člověk je od přírody tvor přizpůsobivý. To si jsou vědomi i na ministerstvu, proto nelení a mění dopravní značení jedna báseň. Znáte opravdu všechny?

Peugeot uvádí model PEUGEOT TRAVELLER na český trh

Peugeot uvádí model PEUGEOT TRAVELLER na český trh

Peugeot Traveller se chystá zaujmout významnou pozici v kategoriích víceúčelových prostorných vozů a vozů určených pro luxusní přepravu více osob.

reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
SOUHLASÍM Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies najdete zde.