Zákruta.cz  >  

Zákazníci kupující ojeté vozy jsou věrní typu paliva, druhu karoserie a značce

28. ledna 2013
Karoserie - graf

Ze značek se pak typicky vrací pro Škody, Fordy a Renaulty. Vyplývá to z analýzy AAA Auto Index, při které společnost AAA Auto hodnotila své prodeje za uplynulých 5 let. Zkoumala přitom také, jak často si zákazníci při opakovaném nákupu zvolí auto se stejnou vlastností jako u předchozích nákupů.

Fakta o věrnosti zákazníků z AAA Auto Index:

Zákazníci se nejčastěji vrací pro Škody (55,1 %), Fordy (27,9 %) a Renaulty (25,4 %). Top 5 uzavírají značky Toyota (20,4 %) a Citroen (20,3 %).

Vedle modrých aut (28,1 %) jsou zákazníci věrní také barvě červené (22,9 %) a šedé (22,3 %). Z typů karoserie jsou zákazníci nejvěrnější hatchbackům (53,5 %). Majitelé benzínových aut se při opakovaném nákupu ze tří čtvrtin opět přiklánějí k benzínu.

Barva - graf

Kdo kupuje ojeté auto, bude ho pravděpodobně také jednou prodávat a znovu kupovat jiné. Chceme být poradcem našich zákazníků a dát jim vodítko v tom, jaké auto si pořídit a o která auta zřejmě bude trvalý zájem, uvedla generální ředitelka AAA Auto Karolína Topolová. Vedle nedávných údajů o vůbec nejprodávanějších specifikacích ojetin jsme se proto rozhodli publikovat také rozbor věrnosti zákazníků jednotlivým vlastnostem aut dodala.

Údaje o preferenci jistých značek jsou u nás částečně zkresleny počtem prodaných Škodovek. Pravděpodobnost, že si někdo opakovaně v bazaru pořídí Škodovku, je daná nejen tím, že s ní byl spokojen. Je daná také tím, že je jich na trhu s odstupem nejvíc. Výrobci nových aut a jejich zákazníci by se měli daleko více zajímat o životní dráhu jednotlivých aut během celého životního cyklu. Propracovanou strategii pro své výrobky ve stádiu ojetého vozu má jen několik málo výrobců. Zákazníkům to může ušetřit nemalé peníze dodala Karolína Topolová.

Typ paliva - graf Značka - graf

Další články

Přizpůsobte si cestu podle svého pomocí online mapovacího nástroje

Přizpůsobte si cestu podle svého pomocí online mapovacího nástroje

Řidiči i majitelé přepravních firem musejí brát při své práci v potaz mnoho dopravních, logistických i administrativních aspektů. Majitelé chtějí mít přehled o průběhu dodávek, řidiči potřebují trasu naplánovat tak, aby byla co nejefektivnější.

Společnost Total se proto v rámci svého širokého portfolia služeb rozhodla poskytnout dopravcům nástroj, který umožní obojí.

celý článek >
Méně často používané dopravní značky

Méně často používané dopravní značky

Člověk je od přírody tvor přizpůsobivý. To si jsou vědomi i na ministerstvu, proto nelení a mění dopravní značení jedna báseň. Znáte opravdu všechny?

Peugeot uvádí model PEUGEOT TRAVELLER na český trh

Peugeot uvádí model PEUGEOT TRAVELLER na český trh

Peugeot Traveller se chystá zaujmout významnou pozici v kategoriích víceúčelových prostorných vozů a vozů určených pro luxusní přepravu více osob.

reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK