Zákruta.cz  >  

Barvík vstoupil do nové sezóny

4. dubna 2011

Ani v letošní sezóně by neměl na tratích MMČR chybět Vladimír Barvík, který bude společně s Pavlem Gabrhelíkem usedat do osvědčeného vozu Mitsubishi Lancer EVO IX. Starty druhého vozu Anvel racing teamu zatím nejsou zcela vyřešeny a na Valašce se s ním objevil českokrumlovský Jirka Šmíd.

Bonver Valašská rally letos čítala pouhých 10RZ o celkové délce 150 km rychlostních zkoušek, což je pro soutěž velkého mistráku poměrně málo. „Na rozjetí v úvodu nové sezóny nám takto netypicky kratší soutěž nevadila,“ neměl námitek Vladimír Barvík

Barvík vstoupil do soutěže patnáctým časem na úvodní RZ. Po další zkoušce následoval servis a poté se úvodní sekce opakovala, tentokrát již za úplné tmy a po této sekci se Barvík posunul na čtrnáctou pozici celkového hodnocení, kde také přenocoval. Druhý vůz ukončil své působení přímo na startu závěrečné zkoušky prvního dne pro poškozené hnací ústrojí.

Druhá etapa měla na programu šest zkoušek a rozhodovat se mělo na posledních dvou testech odehrávajících se na „Valašské bombě“ - RZ Santov. V prvních dvou sekcích pokračovala posádka Barvík-Gabrhelík ve vyrovnaných výkonech a střežila svou 14. příčku. Na RZ 7 sice havaroval vpředu jedoucí Orsák, ale zároveň se přes posádku přehnal Solowow s vozem S2000 stahující penalizaci z prvního dne. Před dvojitým průjezdem Valašské bomby tak měl jezdec Anvel racing teamu náskok téměř půl minuty na Vlčka a ztrátu čtvrt minuty na Solowowa, který se zrovna chystal přehnat i přes Petáka taktéž s S2000.

To by ale nebyla Bomba, aby nezamíchala pořadím. Po druhém průjezdu a tedy poslední RZ chybí ve výsledcích dva poláci, Habaj, který havaroval doslova pár zatáček před cílem, a Solowow, který odstoupil po závěrečné RZ. A tak se Barvík ocitl na 12. příčce celkově a na 6. místě ve skupině 3, kde se nově řadí vozy bývalé skupiny N4.

„Je to pro nás dobrý začátek sezóny. Po pauze jsme se hezky svezli a zase jsem se sžil s vozem a teď už nezbývá než se těšit na další pokračování mistráku,“ zhodnotil výsledek samotný jezdec.

Dalším startem Anvel racing teamu tak bude o příštím týdnu Mogul Šumava rally Klatovy, kde se objeví jen jeden vůz právě s Vladimírem Barvíkem za volantem.

Filip Červenka

Další články

5 situací, ve kterých nepojištěné auto vyjde draze

5 situací, ve kterých nepojištěné auto vyjde draze

Kupujete si nové nebo bazarové auto? A sjednali jste si havarijní pojištění? Podívejte se na 5 situací, ve kterých dáte za nepojištěné auto majlant.

celý článek >
Kdy vám bude dělat pojišťovna problémy s vyplacením odškodného?

Kdy vám bude dělat pojišťovna problémy s vyplacením odškodného?

Nehody se čas od času zkrátka stanou. V kterých případech vám pojišťovny ale nebudou chtít vyplatit peníze. Vyvarujte se chyb, které mohou mít zásadní vliv na to, jestli po nehodě dostanete finanční kompenzaci.

Přizpůsobte si cestu podle svého pomocí online mapovacího nástroje

Přizpůsobte si cestu podle svého pomocí online mapovacího nástroje

Řidiči i majitelé přepravních firem musejí brát při své práci v potaz mnoho dopravních, logistických i administrativních aspektů. Majitelé chtějí mít přehled o průběhu dodávek, řidiči potřebují trasu naplánovat tak, aby byla co nejefektivnější.

Společnost Total se proto v rámci svého širokého portfolia služeb rozhodla poskytnout dopravcům nástroj, který umožní obojí.

reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
SOUHLASÍM Webové stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Informace, jak tyto stránky používáte, sdílíme se svými partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies najdete zde.