Zákruta.cz  >  

Josef Peták v Jeseníkách šestý

12. října 2010

Skvěle rozjetý závod, pak problémy s poloosou a až šesté místo v cíli. Takový byl v krátkosti závod Josefa Petáka a Aleny Benešové při předposledním letošním rallysprintovém závodě.

Peták s Benešovou s vozem Peugeot 207 S2000 zahájili Rally Jeseníky pátým nejrychlejším časem. Na zbývajících dvou rychlostních zkouškách úvodní sekce však zajeli třetí, resp. čtvrtý čas, což znamenalo posun na výborné druhé místo. Rychlejší byl pouze Roman Kresta, jenž si vybudoval před příbramským jezdcem náskok necelých čtyř vteřin.

Začátek druhé sekce soutěže smíšené dvojici vyšel rovněž skvěle. Třetím místem v rychlostní zkoušce si udrželi průběžné druhé místo. Bohužel na páté RZ přišlo pro Petáka zklamání. Až sedmnácté místo se ztrátou téměř půl minuty znamenalo propad na čtvrté místo. Situace se nezlepšila ani na nadcházejícím měřeném úseku, a tak se modro-bílý Peugeot 207 S2000 propadl až na sedmé místo. „Úvod soutěže nám vyšel výborně. Chytili jsme správné tempo a drželi se na slibné pozici. Bohužel na páté RZ praskla pravá přední poloosa. Museli jsme tak absolvovat dvě rychlostní zkoušky bez poloosy, a tím i ztratili veškeré naděje na dobrý výsledek,“ zklamaně popsal příčiny propadu Peták.

Na závěrečných třech měřených úsecích zajeli sice Peták s Benešovou dva třetí nejrychlejší časy, na lepší nežli šesté místo v cíli to nestačilo. Do hodnocení mistrovství si tak smíšená dvojice připsala pouze deset bodů, což vzhledem k tabulce šampionátu nic neřeší.

„V závěrečné sekci jsme se sice snažili ztrátu eliminovat, příliš se to však nepodařilo. Posunuli jsme se pouze o jednu příčku. Je to velká škoda, ale takové jsou závody. Jinak závod se mi vcelku líbil. Závodilo se sice hodně rychle mezi stromy, což příliš v oblibě nemám, ale na druhou stranu se nám kromě již zmíněných technických problémů dařilo. Nyní se tedy musíme připravit na poslední rallysprint,“ řekl na závěr Josef Peták.

Marek Felt

Další články

Proč investovat do kvalitních pneumatik, a vyhnout se levným náhražkám

Proč investovat do kvalitních pneumatik, a vyhnout se levným náhražkám

Dnešní trh nabízí nepřeberné množství různých pneumatik, ovšem ne všechny jsou prověřené a kvalitní. Co se stane, když chcete za každou cenu ušetřit a koupíte ty nejlevnější? Jaký je v nich rozdíl, a opravdu se ty levné vyplatí?

celý článek >
Výhody a nevýhody operativního leasingu

Výhody a nevýhody operativního leasingu

Zatoužili jste po modernějším automobilu? Automobilové firmy každoročně chrlí nové a nové vozy, které mají za cíl udělat řidičovu jízdu co nejpohodlnější. Ovšem ne každý má na to, aby si nové auto zaplatil z úspor, tudíž někteří volí leasingové financování. V tomto článku se zaměříme na výhody a nevýhody operativního leasingu.

5 situací, ve kterých nepojištěné auto vyjde draze

5 situací, ve kterých nepojištěné auto vyjde draze

Kupujete si nové nebo bazarové auto? A sjednali jste si havarijní pojištění? Podívejte se na 5 situací, ve kterých dáte za nepojištěné auto majlant.

reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
ROZUMÍM Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.