Zákruta.cz  >  

Orsák do Příbrami s novým spolujezdcem

24. září 2010

Na start závěrečné soutěže MMČR Rally Příbram se Jaroslav Orsák tradičně postaví s Mitsubishi Lancerem Evo 9 sk. N zlínského týmu K.I.T. Racing a obvyklým startovním číslem 9 na dveřích. Novinkou však bude jméno spolujezdce. Zaneprázdněného Karla Vajíka jednorázově vystřídá na horkém sedadle navigátor Jiří Černoch.

„Účast ve třech šampionátech je pro Karla časově velmi náročná, téměř každý prodloužený víkend trávíme na závodech,“ vysvětluje změnu šestadvacetiletý jezdec. „Letošní sezona se nám příliš nepovedla, na přední příčky už nedosáhneme a tak jsme se domluvili, že si můj kmenový mitfára vybere odpočinek. V Příbrami odstartuji s Jiřím Černochem ze Zlína, který dříve jezdil se Štajfem. Pro mě to bude velká změna. Od Rally Český Krumlov 2006, tedy více než čtyři roky, poslouchám výhradně diktát Karla Vajíka. Před odjezdem do Příbrami jsme si s Jirkou spolupráci otestovali a jsem si jistý, že se rychle sehrajeme.“

Minulý víkend startovala posádka Orsák - Vajík na předposlední soutěži slovenského šampionátu v Košicích. Soutěž měli ve svém mistrovském kalendáři zapsánu i polští jezdci a tak se na východě Slovenska sešla velmi silná konkurence. V převaze speciálů Super 2000 a WRC se valašský mladík rozhodně neztratil. Na úvodní vložce se zapsal šestým časem, na RZ3 zajel dokonce absolutně třetí nejrychlejší čas. V průběžné klasifikaci se během páteční etapy stabilně držel na šesté příčce, v kategorii produkčních vozů byl rychlejší pouze novopečený polský mistr Kajetanowicz s nejnovější verzí Imprezy Sti. Na posledním měřeném úseku prvního dne bohužel Orsáka postihl defekt pneumatiky. Ačkoliv dvojice dokázala vyměnit kolo v rekordním čase 1:15 min, klesla na konec první desítky. V sobotu ráno museli bohužel vypít kalich hořkosti až do dna odstoupili pro poruchu motoru ještě před úvodní vložkou.

Doufejme, že v Příbrami posádka Jaroslav Orsák - Jiří Černoch ukončí smolnou sérii a v sobotu odpoledne přejede jejich mitsubishi v týmových barvách K.I.T. Racing úspěšně přes cílovou rampu. V nejpočetněji zastoupené třídě N4 bude bojovat o stupně vítězů.

Zdeněk Weiser

Další články

Proč investovat do kvalitních pneumatik, a vyhnout se levným náhražkám

Proč investovat do kvalitních pneumatik, a vyhnout se levným náhražkám

Dnešní trh nabízí nepřeberné množství různých pneumatik, ovšem ne všechny jsou prověřené a kvalitní. Co se stane, když chcete za každou cenu ušetřit a koupíte ty nejlevnější? Jaký je v nich rozdíl, a opravdu se ty levné vyplatí?

celý článek >
Výhody a nevýhody operativního leasingu

Výhody a nevýhody operativního leasingu

Zatoužili jste po modernějším automobilu? Automobilové firmy každoročně chrlí nové a nové vozy, které mají za cíl udělat řidičovu jízdu co nejpohodlnější. Ovšem ne každý má na to, aby si nové auto zaplatil z úspor, tudíž někteří volí leasingové financování. V tomto článku se zaměříme na výhody a nevýhody operativního leasingu.

5 situací, ve kterých nepojištěné auto vyjde draze

5 situací, ve kterých nepojištěné auto vyjde draze

Kupujete si nové nebo bazarové auto? A sjednali jste si havarijní pojištění? Podívejte se na 5 situací, ve kterých dáte za nepojištěné auto majlant.

reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
ROZUMÍM Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.