Zákruta.cz  >  

Jezdci Liqui Moly Slovakia Rally Systemu slavili na Horácké rally úspěch

8. dubna 2010

Letošní ročník ECOSUN Mistrovství ČR sprintrally otevřela 21. Horácká rally, jejíž centrem byla Třebíč. K soutěži bylo převzato 91 posádek a mezi nimi byly i dvě z týmu Slovakia Rally System. První tvořili slovenští jezdci z Prešova, Igor Drotár s Vlado Bánocim, kteří startovali s voze specifikace WRC, Škodou Fabii.

Do druhého vozu usedl okříšský David Komárek a jeho vrchařský kolega z Brna, Tomáš Rojka. Ti jeli taktéž s vozem WRC, ale se Škodou Octavii. Oba vozy pocházejí s dílny meclovského majitele a závodníka v jedné osobě, Karla Trněného.

Třetí místo v konečném hodnocení patřilo Igoru Drotárovi, který ho vybojoval díky zlepšenému výkonu ve druhé polovině soutěže. „Úvod se nám vůbec nepodařil, vůz špatně řadil, na jedné vložce jsme píchli kolo, do časové kontroly jsme dojeli pozdě za což jsme byli potrestáni 10 sekundovou penalizací, no bylo to hrozné,“ vzpomínal v závěrečném servisu Drotár. Druhá polovina byla lepší a nakonec z toho bylo třetí místo a pěkný závod z něhož jsme měli radost a věřím, že tu jsme udělali i našim příznivcům“. Na otázku zda, je Fabia lepší než Octavia Drotár odpověděl: „Fabia je výkonově na stejné úrovni jako Octavia, ale její jízdní vlastnosti jsou daleko lepší.“ Drotár plánuje, že se zúčastní v letošním roce všech českých sprintových soutěží, pokud nebudou kolidovat se slovenskými soutěžemi a závody do vrchu.

O stupínek níže, na čtvrtém míste se umístila domácí dvojice Komárek s Rojkou. Pro Komárka to byl druhý start s vozem WRC a po loňském pátém místě se posunul letos o jednu příčku.

„S výkonem i výsledkem jsem velice spokojen, auto jelo podle mých představ a bylo to pěkné svezené. Pracovní vytížení mně bohužel nedovoluje, abych startoval ve více soutěžích i když si to ve skrytu srdce přeji. Jsem rád, že se mohu svézt alespoň jedenkrát za rok na domácí Horácké rally. Byl to ze začátku trochu nezvyk, ale nakonec to dopadlo dobře,“ podělil se o dojmy ze soutěže v jejím cíli David Komárek. S čím by chtěl nejraději jet, kdyby mohlo vícekrát startovat odpověděl: „Nejraději s weercéčkem nebo špičkovým mitsubishi, ale jak jsem říkal, prozatím to nehrozí.“

Liqui Moly Slovakia Rally Systém


Další články

Výhody a nevýhody operativního leasingu

Výhody a nevýhody operativního leasingu

Zatoužili jste po modernějším automobilu? Automobilové firmy každoročně chrlí nové a nové vozy, které mají za cíl udělat řidičovu jízdu co nejpohodlnější. Ovšem ne každý má na to, aby si nové auto zaplatil z úspor, tudíž někteří volí leasingové financování. V tomto článku se zaměříme na výhody a nevýhody operativního leasingu.

celý článek >
5 situací, ve kterých nepojištěné auto vyjde draze

5 situací, ve kterých nepojištěné auto vyjde draze

Kupujete si nové nebo bazarové auto? A sjednali jste si havarijní pojištění? Podívejte se na 5 situací, ve kterých dáte za nepojištěné auto majlant.

Kdy vám bude dělat pojišťovna problémy s vyplacením odškodného?

Kdy vám bude dělat pojišťovna problémy s vyplacením odškodného?

Nehody se čas od času zkrátka stanou. V kterých případech vám pojišťovny ale nebudou chtít vyplatit peníze. Vyvarujte se chyb, které mohou mít zásadní vliv na to, jestli po nehodě dostanete finanční kompenzaci.

reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
ROZUMÍM Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.