Posledním podnikem letošního seriálu mistrovství světa rally je opět Britská rally. Ta startuje na konci října. Dají se tedy očekávat znovu velmi různorodé podmínky, které jezdcům ztíží nejen volbu pneumatik, ale především pak viditelnost na ranních rychlostních zkouškách, které často zahalí hustá mlha.
Poprvé se rally jela již v roce 1932 pod názvem RAC Rally. V padesátých letech se začal podnik jezdit jako součást evropského šampionátu, ale až v šedesátých, kdy se přesunul do lesů, byl uznán jako klasická rally.
Na posádky tradičně čeká velmi náročná blátivá soutěž. Pro podnik ve Walesu je typické také to, že se zde musejí velmi přísně dodržovat pravidla, na co dohlíží místní policie.
S tou má již zkušenosti nejeden soutěžní pilot. I slavný Tommi Mäkinen dostal ve Velké Británii pokutu za rychlou jízdu. Některým jezdcům bylo dokonce na ostrovech zakázáno řídit po různě dlouhou dobu.
Na posádky čeká celkem 1482.34 kilometrů a z toho ostrých bude 348.30. Jezdci absolvují 16 rychlostních zkoušek. V minulém roce triumfoval Sébastien Loeb s vozem Citroën C4 WRC.
Dnešní trh nabízí nepřeberné množství různých pneumatik, ovšem ne všechny jsou prověřené a kvalitní. Co se stane, když chcete za každou cenu ušetřit a koupíte ty nejlevnější? Jaký je v nich rozdíl, a opravdu se ty levné vyplatí?
celý článek >Zatoužili jste po modernějším automobilu? Automobilové firmy každoročně chrlí nové a nové vozy, které mají za cíl udělat řidičovu jízdu co nejpohodlnější. Ovšem ne každý má na to, aby si nové auto zaplatil z úspor, tudíž někteří volí leasingové financování. V tomto článku se zaměříme na výhody a nevýhody operativního leasingu.
Kupujete si nové nebo bazarové auto? A sjednali jste si havarijní pojištění? Podívejte se na 5 situací, ve kterých dáte za nepojištěné auto majlant.