Zákruta.cz  >  

Gejša junior poprvé závodil v dešti

9. června 2009

Již ve svém druhém startu v Poháru mládeže se sedmnáctiletý mladík Luboš Gešvinder junior, navigovaný zkušenou spolujezdkyní Michaelou Urbáškovou, dočkal obrovské zkušenosti - celý podnik provázel hustý déšť.

Jízdu na tak mokré vozovce jistě nezažili ani mnozí daleko zkušenější piloti. Úspěchem je tak samo o sobě již dokončení soutěže s netknutým vozem bez větších krizových situací.

Zatímco první sprint sezóny - Thermica Rally Lužické hory - nabídl velmi technické tratě, úseky v okolí Telče byly mnohem rychlejší. „Právě díky vyšším rychlostem považuji tratě na Vysočině za náročnější. Přeci jen by se případné chyby asi platily více. Obrovskou rolí přispělo k obtížnosti také počasí. Oba své dosud absolvované sprinty pro mě každopádně byly obrovským přísunem nových zkušeností,“ snaží se porovnat své první dva letošní starty blovický student a nad jízdou v dešti se pozastavuje podrobněji. „Na vodě jsem závodil poprvé a tudíž to nebylo moc příjemné. Netušil jsem, jak se auto bude na mokrém povrchu chovat a zvykání na tyto podmínky mi trvalo delší dobu. V autě se navíc nějakým záhadným způsobem utvořila kaluž vody způsobující totální zamlžení oken a já byl zcela odkázaný na Míšin diktát. Zažil jsem tak i školu rozpisu jaksepatří.“

Zatímco v Lužických horách byl Luboš v Poháru mládeže osamocen, v Telči se dočkal soupeře – slovenského jezdce Martina Kočího. „Získal jsem tím mnohem větší motivaci a možnost porovnat naše jezdecké schopnosti. Pro zbytek sezóny očekávám vyrovnané a zajímavé souboje. Jelikož samozřejmě nejsem ostříleným závodníkem, jde mi více než o vítězství o sbírání zkušeností. Tím ovšem nechci říct, že soupeři něco daruji zadarmo.“

Dalším sprintem je až první červencový víkend populární Kopná nedaleko Zlína, kde se západočeský soutěžák představí opět s Volkswagenem Polo třídy N1. Již 13. června si však v rámci Rallye Cupu odbude premiéru s áčkovou fabií.

Závěrem pak nezapomíná na ty, díky nimž si může už ve svém mladém věku plnit závodnické sny. „Velice děkuji celému Gejša Rally Teamu za báječné zázemí a psychickou podporu a také panu Srbovi za dobře připravené auto a perfektní práci v servisní zóně.“

Vlastimil Resl

Další články

Výhody a nevýhody operativního leasingu

Výhody a nevýhody operativního leasingu

Zatoužili jste po modernějším automobilu? Automobilové firmy každoročně chrlí nové a nové vozy, které mají za cíl udělat řidičovu jízdu co nejpohodlnější. Ovšem ne každý má na to, aby si nové auto zaplatil z úspor, tudíž někteří volí leasingové financování. V tomto článku se zaměříme na výhody a nevýhody operativního leasingu.

celý článek >
5 situací, ve kterých nepojištěné auto vyjde draze

5 situací, ve kterých nepojištěné auto vyjde draze

Kupujete si nové nebo bazarové auto? A sjednali jste si havarijní pojištění? Podívejte se na 5 situací, ve kterých dáte za nepojištěné auto majlant.

Kdy vám bude dělat pojišťovna problémy s vyplacením odškodného?

Kdy vám bude dělat pojišťovna problémy s vyplacením odškodného?

Nehody se čas od času zkrátka stanou. V kterých případech vám pojišťovny ale nebudou chtít vyplatit peníze. Vyvarujte se chyb, které mohou mít zásadní vliv na to, jestli po nehodě dostanete finanční kompenzaci.

reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
ROZUMÍM Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.