Zákruta.cz  >  

Jiří Volf –- sezóna 2009

1. června 2009

Uběhlo několik měsíců, kdy jsme naposledy viděli Jirku Volfa za volantem Mitsubishi Evo IX. Přesto je Jiří Volf a zlínský team Apid, který vozidlo provozuje dále aktivní na závodech rallye i mimo ně. V programu 2009 jsou eventy pro VIP partnery, program Safety vůz, MMČR, pronájmy EVO IX. Jaké jsou aktuální informace teamu Vám přinášíme v tiskové zprávě.

Jirko, jaká je vaše současná situace? „Určitě jsem nepověsil zavodní kariéru na hřebíček. Současná ekonomická situace mě donutila k několika změnám plánu, hlavně těch závodních. Naše konkurence i dodavatelé propouští zaměstnance a my musíme hledat cesty jak přežít. Protože jsem zodpovědný za několik firem musel jsem se tomu přizpůsobit i osobně (resp. závodně). Budgety našich sponzorů nezůstaly imunní vůči krizi a tak jsme vynechali počátek sezóny. Současně tomu napomohla i operace Jirky Volfa - spolujezdce a jeho několika týdenní léčení. Já sám ještě musím podstoupit “skalpel„, protože stavebnice “Merkur„ kterou mám v páteři po nehodě 2008 musí ven pravděpodobně hned po Hustopečích.“

„Ale jsme aktivní jinak: pořádáme reklamní eventy pro naše partnery na uzavřených tratích, absolvujeme společně s AJR (Asociací jezdců rallye) projekt kontroly bezpečnosti diváků jako Safety car, protože máme zájem na tom, aby podobné tragédie, jako v Praze a na Valašce se již neopakovaly. Současně plánujeme starty Jirky Skuly v mém Evo IX na sprintech 2009, které startují již o tomto víkendu v Telči,“ vysvětluje Jiří Volf.

Jirko, jaké jsou vaše plány pro sezonu 2009? „Jednou prioritou je sprintový seriál a projekt Jiřího Skuly v rally. Jde o mladý talent, kterého znáte z okruhového mistrovství GT a motokár. Považujeme za kompliment, že jeho manager oslovil právě nás a našeho partnera mediasport.cz s projektem, který má připravit Jirku v letošní sezoně sprintů 2009. Vzhledem k jeho okruhovým plánům do budoucna jde hlavně o přípravu ze strany kondice, zkušeností a vyježděnosti. Velice profesionálně k věci přistupují všichni zainteresovaní. Jirka absolvoval již testy s Evo IX, získává rady a informace jak ode mne, tak od Jirky Volfa spolujezdce, který ho bude navigovat. Část rallye Krumlov se mnou absolvoval jako pasažér ve voze předjezdce a jeho prvním startem bude již zmiňovaná víkendová rallye Telč. Kondiční přípravu zajišťuje špičkový profesionál. Mimo jiné, design jeho vozu se mě osobně velmi libí,“ vysvětluje Jiří Volf.

Co tvoje starty 2009? „Já mám v plánu Hustopeče, Barumku, Příbram, Setkání mistrů a Prahu, na Bohemku nemáme bohužel zatím rozpočet, takže se uvidí. Zbytek sezóny bude spíše o reklamní a eventové spolupráci, než honbou za výsledkem. Cílem je dojíždět soutěže na slušných pozicích a pravidelně bodovat. Nejraději bych si rally jen užíval, jako když jsem začínal závodit s WRC, kdy jsem zpočátku závodil a reprezentoval sponzory bez tlaku na výsledek. Ono to pak vždy nějak vyšlo na slušné umístění,“ vtipkuje spolujezdec Jirka Volf.

„Celý team vedený Mirkem Jandíkem se právě vrátil z Krumlova, kde Apid zajišťoval start Jana Jelínka s Evo IX a Jirka dohlížel na bezpečnost při rallye, paralelně k tomu probíhala velká repase Jirkova EVO IX od tlumičů až po převodovku. Toto vozidlo samotné mohli fanoušci vidět v Avion Shopping Parku Brno na víkendové Autoshow 2009,“ doplňuje Jirka Volf.

Těšíme se na zbytek sezony a velice rádi Vás uvidíme nejen na závodech, ale i na akcích našeho teamu, o kterých vás budeme průběžně informovat!

Volf Media Service

Další články

Přednosti vysokotlakého čističe a mytí auta v pohodlí domova

Přednosti vysokotlakého čističe a mytí auta v pohodlí domova

Čisté auto zvenčí i zevnitř je vizitkou jeho majitele a jen málokterý řidič by se pyšnil ušmudlaným vozem. Ještě před několika lety bylo hitem se svým vozem jezdit do kartáčové myčky, na které však jsou rozporuplné názory právě s ohledem na kartáčování laku karoserie.

celý článek >
Proč investovat do kvalitních pneumatik, a vyhnout se levným náhražkám

Proč investovat do kvalitních pneumatik, a vyhnout se levným náhražkám

Dnešní trh nabízí nepřeberné množství různých pneumatik, ovšem ne všechny jsou prověřené a kvalitní. Co se stane, když chcete za každou cenu ušetřit a koupíte ty nejlevnější? Jaký je v nich rozdíl, a opravdu se ty levné vyplatí?

Výhody a nevýhody operativního leasingu

Výhody a nevýhody operativního leasingu

Zatoužili jste po modernějším automobilu? Automobilové firmy každoročně chrlí nové a nové vozy, které mají za cíl udělat řidičovu jízdu co nejpohodlnější. Ovšem ne každý má na to, aby si nové auto zaplatil z úspor, tudíž někteří volí leasingové financování. V tomto článku se zaměříme na výhody a nevýhody operativního leasingu.

reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz