Zákruta.cz  >  

Martina Semeráda na Sardinii definitivně zradila technika

25. května 2009

Po prvním dnu Rally Sardinie, kdy Martin Semerád s Bohuslavem Ceplechou odstoupili pro poruchu palivového systému, včera znovu odstartovali do soutěže s využitím systému Superrally. Cílem posádky Pirelli Star Driver teamu bylo posunout se pořadím vzhůru a hlavně nasbírat další zkušenosti na náročných rychlostních zkouškách Mistrovství světa produkčních vozů. Bohužel i přesto, že posádka celý den podávala vyrovnaný výkon, kdy se dařilo zajíždět časy v kontaktu se širší špičkou PWRC, nepodařilo se dojet až do servisního parkoviště v Olbii.

Co se vlastně po dojetí do cíle poslední rychlostní zkoušky dne stalo? „Zatím přesně nevíme kde byl problém, ale těsně před cílem rychlostní zkoušky nám začala stoupat teplota vody chlazení motoru. V cíli jsme zjistili, že z nám neznámého důvodu vypadla hadice k chladiči a vytekla voda z chlazení. Bez přijetí cizí pomoci by se nedalo dál pokračovat a my jsme museli auto odstavit. Teď ho musí prohlédnout mechanici, kteří zjistí, zda-li vypadlá hadice byla příčina, nebo následek nějakého problému. Nemá ani smysl říkat, že jsem zklamaný, ale i tohle je rally,“ říká ke smolnému odstoupení Martin Semerád.

Mechanici týmu Ralliart Italy, který připravuje vozy pro jezdce projektu Pirelli Stars Driver, ale v servisu konstatovali poškození těsnění motoru, které se nedalo v servisu opravit. Posádka Semerád – Ceplecha tak byla nucena odstoupit z Rally Sardinie. „Ze Sardinie odjíždíme dokonale zklamaní. Charakter rychlostních zkoušek nám vyhovoval a líbilo se nám tady. Vše jsme podřídili tomu dojet do cíle soutěže a napravit naši reputaci, která co se týče dojetých etap není dobrá. I přes problémy v první etapě jsme měli body opět na dosah, ale tentokrát si hlavu postavila technika a proti tomu jsme bezmocní. S týmem budeme analyzovat problémy, které nás během rally provázely a budeme se snažit dostatečně se připravit na další soutěž,“ dodává Martin Semerád, který si oslavu svých devatenáctých narozenin představoval v poněkud zářivějších barvách.

Tým Pirelli Star Driver má nyní tři týdny na přípravu vozů na náročnou Acropolis Rally, která je známa velmi rozbitými a prašnými rychlostními zkouškami peloponéského poloostrova.

Petr Eliáš

Další články

Proč investovat do kvalitních pneumatik, a vyhnout se levným náhražkám

Proč investovat do kvalitních pneumatik, a vyhnout se levným náhražkám

Dnešní trh nabízí nepřeberné množství různých pneumatik, ovšem ne všechny jsou prověřené a kvalitní. Co se stane, když chcete za každou cenu ušetřit a koupíte ty nejlevnější? Jaký je v nich rozdíl, a opravdu se ty levné vyplatí?

celý článek >
Výhody a nevýhody operativního leasingu

Výhody a nevýhody operativního leasingu

Zatoužili jste po modernějším automobilu? Automobilové firmy každoročně chrlí nové a nové vozy, které mají za cíl udělat řidičovu jízdu co nejpohodlnější. Ovšem ne každý má na to, aby si nové auto zaplatil z úspor, tudíž někteří volí leasingové financování. V tomto článku se zaměříme na výhody a nevýhody operativního leasingu.

5 situací, ve kterých nepojištěné auto vyjde draze

5 situací, ve kterých nepojištěné auto vyjde draze

Kupujete si nové nebo bazarové auto? A sjednali jste si havarijní pojištění? Podívejte se na 5 situací, ve kterých dáte za nepojištěné auto majlant.

reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
ROZUMÍM Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.