aktuálně: 36 uzavírek, 21 nehod
Zákruta.cz  >  Magazín  >  

V Pačejově to Rujbrovi lépe nešlo

29. srpna 2012

Agropa Rally Pačejov patří k jedním z nejoblíbenějších sprintů sezóny a vždy se zde schází velká konkurence. Díky termínu na začátku sprna do Pačejova jezdí rovněž některé posádky potestovat před Barum Rally a nejednak tomu bylo i při letošním ročníku.

Ilustrační foto

Na startu šesté soutěže rallysprintového mistrovství nechyběla ani posádka KRTZ Racing Teamu Patrik Rujbr - Richard Nesvadba a jejich Mitsubishi Lancer Evo X. Mezi jejich tradiční konkurenty ve třídě 3 přibyl v Pačejově ještě Jarek Orsák nebo Václav Kopáček, jenž tuto soutěž pojali právě jako test před nadcházející Barum Rally. Patrik s Richardem chtěli dojet hlavně do cíle a získat důležité body do tabulky.

Na úvod soutěže byly přichystány dva testy. Druhá rychlostní zkouška byla zároveň nejdelším testem soutěže s délkou přes šestnáct kilometrů. Patrik s Richardem zajeli na úvod devátý a na nejdelším testu soutěže desátý čas ve třídě 3 a to znamenalo prozatímní desáté místo ve třídě. „Ještě před startem jsme se s Patrikem domluvili, že pojedeme soutěž v klidu a pohodě, ať neublížíme autu, protože letošní sezona už stála dost peněz a do Barumky je málo času na případné opravy,“ říká před startem soutěže spolujezdec Richard Nesvadba.

Po první servisní zastávce čekaly opakované průjezdy úvodních dvou testů a a následovaly první dva průjezdy rychlostních zkoušek, které taktéž uzavřely celou soutěž. Při prvních průjezdech Doubravovicemi a Strážovicemi zajeli kluci dva deváté časy. Opakované průjezdy Komušínem a Čečelovicemi znamenaly dva desáté časy, což znamenalo stále desáté místo ve třídě 3 a tedy žádný důvod k radosti. „Po prostřední sekci jsme byli hodně zklamaní, protože pocitově nám připadlo, že už nejde moc zrychlit, ale pořád to nějak nestačilo na naše soupeře ve skupině, které většinou necháváme za námi,“ dodává pilot Patrik Rujbr.

Do konce soutěže už zbývaly pouze dvě rychlostní zkoušky a to druhý průjezd Doubravovicemi a Strážovicemi. Až na posledním testu soutěže s kluci blýskli sedmým časem ve třídě, ale až desáté místo v cíli, je určitě velkým zklamáním.

Náročné rychlostní zkoušky v okolí Horažďovic daly zabrat mnoha posádkám a některé z nich už vyhlížejí vrchol letošní sezóny, kterým bude na konci měsíce srpna Barum Czech Rally Zlín. I na této soutěži nebude chybět posádka Patrik Rujbr – Richard Nesvadba a tradičním Mitsubishi Lancer Evo X. Na letošní Barum Czech rally Zlín pojedou Patrik s Richardem se startovním číslem 60.

Ondřej Krajča

Další články

Jak dostat nepojízdné auto ze zahraničí? Správné pojištění může zachránit desítky tisíc

S letními cestami do zahraničí se množí případy, kdy auto znenadání vypoví službu, nejde opravit na místě a jediným řešením je odtah zpět do Česka. Není to jen problém starších vozů, zásadní závada může potkat i novější a dobře udržované auto. Pokud se něco takového stane i vám, nepropadejte panice. Díky správně nastavenému pojištění auta může být repatriace vozidla jednodušší, než jste očekávali.

zobrazit článek >

Co dělat, když díl do auta nikde nemají? Vytiskněte si ho!

Když vám chybí malý plastový díl, může vám zachránit nervy – i čas – 3D tisk

zobrazit článek >

Elektroinstalace jako cesta k zábavě i bezpečí ve vašem autě

V dnešní době jsou auta více než jen dopravní prostředky – jsou naším každodenním společníkem. Řada z nás tráví v autě téměř třetinu svého dne, a to nejčastěji cestou do práce a pak zase domů. Pro jiné je prací samo cestování autem. Je proto namístě si prostředí auta zútulnit i zabezpečit tak, aby byl náš čas strávený s tímto pomocníkem nejen příjemný, ale zejména i bezpečný.

zobrazit článek >