Zákruta.cz  >  

Orsák: Chceme se vrátit do čela třídy 3

25. května 2012

Do rozkvetlého Českého Krumlova míří posádka Jaroslav Orsák - David Šmeidler s jasným cílem. Při čtvrté soutěži seriálu MMČR chce tým Orsák Rallysport vybojovat zpět vedení v kategorii produkčních vozů, o které přišel po odstoupení na Rallye Šumava.

Ilustrační foto

Zatímco úvod sezony vyšel sedmadvacetiletému valašskému jezdci na jedničku, v Klatovech jeho vítěznou sérii přerušila technická závada. Ačkoliv byl pod kapotu jeho soutěžního vozu Mitsubishi Lancer Evo 9 sk. N zabudován nový motor, prasklo těsnění hlavy motoru a soutěž pro něj skončila už v pátek.

Ani nedávný reprezentační start na slovinské Rally Saturnus nedopadl podle očekávání. „Udělal jsem jezdeckou chybu,“ přiznává populární Jarin. „V zatáčce bylo vytahané bláto, dostal jsem smyk a náraz do meze poslal naše auto na bok.“

Na jubilejní 40. ročník Rallye Český Krumlov je tým Orsák Rallysport maximálně připraven. Technika prošla opět důkladnou kontrolou a od středy posádka Orsák – Šmeidler 'piluje' tratě rychlostních zkoušek. „Krumlov je jednou z mých nejoblíbenějších soutěží,“ říká Orsák. „Tratě patří k nejkrásnějším u nás, těším se zejména na Malonty. Díky jarnímu období je v Jižních Čechách krásné prostředí. Podle předpovědi počasí však bude soutěž velmi náročná na volbu pneumatik. V Krumlově v posledních letech pravidelně prší a počasí může do výsledků výrazně promluvit.“

Pro Jaroslava Orsáka byla Rallye Český Krumlov před šesti lety jeho premiérovou soutěží v Mezinárodním mistrovství ČR. Tehdy startoval s produkčním Lancerem Evo 6, ale soutěž po havárii nedokončil. Letos zde jede pošesté. Jeho nejlepším výsledkem je 7. příčka v celkovém pořadí z roku 2008. „Loni jsme měli problémy s poloosami,“ vzpomíná jezdec z Valašských Klobouků. „Prasklá poloosa poškodila brzdovou hadici, na Malontech nám auto přestalo brzdit a museli jsme odstoupit.“

Zdeněk Weiser

Další články

Proč investovat do kvalitních pneumatik, a vyhnout se levným náhražkám

Proč investovat do kvalitních pneumatik, a vyhnout se levným náhražkám

Dnešní trh nabízí nepřeberné množství různých pneumatik, ovšem ne všechny jsou prověřené a kvalitní. Co se stane, když chcete za každou cenu ušetřit a koupíte ty nejlevnější? Jaký je v nich rozdíl, a opravdu se ty levné vyplatí?

celý článek >
Výhody a nevýhody operativního leasingu

Výhody a nevýhody operativního leasingu

Zatoužili jste po modernějším automobilu? Automobilové firmy každoročně chrlí nové a nové vozy, které mají za cíl udělat řidičovu jízdu co nejpohodlnější. Ovšem ne každý má na to, aby si nové auto zaplatil z úspor, tudíž někteří volí leasingové financování. V tomto článku se zaměříme na výhody a nevýhody operativního leasingu.

5 situací, ve kterých nepojištěné auto vyjde draze

5 situací, ve kterých nepojištěné auto vyjde draze

Kupujete si nové nebo bazarové auto? A sjednali jste si havarijní pojištění? Podívejte se na 5 situací, ve kterých dáte za nepojištěné auto majlant.

reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Tento portál mediálně zastupuje Impression Media, s.r.o.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
ROZUMÍM Na tomto webu zpracováváme cookies potřebné pro jeho fungování a analytiku, v případě udělení souhlasu také cookies pro účely cílení reklamy a personalizaci reklam. K tomu využíváme své partnery pro sociální média, inzerci a analýzy. Více informací o nastavení cookies naleznete zde.