Zákruta.cz  >  

Milan Kneifel byl na domácí Kopné přemotivovaný

30. července 2008

Během čtvrtečního dopoledne před startem Rallysprintu Kopná se sešel Pegas Rally Team a mechanici týmu V-Group Kladno v Lužkovicích nedaleko Zlína. Důvodem bylo testovaní, na němž si chtěla dvojice Milan Kneifel a Radim Strnad najít ideální setup svého vozu.

„Najezdili jsme něco kolem padesáti kilometrů na trati, která byla velmi podobná té, kterou se prezentovala letošní Kopná. Mysleli jsme si, že je vůz ideálně nastavený, což byl, ale bohužel na mokro,“ prozrazuje v úvodu Milan Kneifel k počasí.

Hned v sobotu ráno se pokusili mechanici Peugeot 206 S1600 přenastavit tak, aby se s ním dala bez újmy odjet i suchá soutěž. Nepodařilo se to však napravit do přesně takového stavu, který by jezdeckému stylu Milana vyhovoval. Proto nastupovala zlínská dvojice do domácího soutěže s tím, že auto není nastaveno ideálně.

Během první zkoušky se však nepodařila zjistit výkonnost posádky, protože na měřeném úseku odstoupil kvůli poruše diferenciálu Pavel Dohnal, jehož vůz zablokoval trať a posádce byl přidělen náhradní čas. „Spolujezdec Pavla Dohnala nás běžel varovat, že jich vůz stojí v trati. Nedaleko nás mu uklouzla noha a spadl nám do cesty, naštěstí jsme to stihli ubrzdit,“ řekl Milan Kneifel k první ´erzetě´ a dodává: „Po příjezdu dalších dvou nebo tří posádek se nám ve spolupráci s diváky podařilo vůz odtlačit tak, aby byla trať zase průjezdná.“

Na Podhoranu byla tvrdost tlumičů opravdu nedostačující, ale posádka se snažila zajet slušný čas. První větší problém nastal během třetí zkoušky v centru Podkopné Lhoty, kde šel Milan pozdě na brzdy. „Na tradičním diváckém místě, ve vracáku na návsi v Podkopné Lhotě, jsem probrzdil zatáčku asi o padesát metrů. Navíc mi potom nešla zařadit zpátečka a musel sem se tedy točit ještě dál na ruční brzdu.“ Snaha ukázat se před svými fanoušky vyústila v další chybu. „O kousek dál na začátku obce Trnava jsem pro změnu nezvládl průjezd retardérem, z něhož jsme se dostali až za pomoci diváků, kterým chci touto cestou poděkovat za pomoc.“

Během prvních průjezdů zkouškama si Milan s Radimem nadělili minutu a půl ztráty na prvního Minaříka ve skupině A. „Takové manko se potom špatně dohání, v prvním servisu už jsme věděli, že dnes na ty první už stačit nebudeme. Potom to nemělo takový náboj. Vůz se nám povedlo naladit až v posledním servise, ale i tak to nebylo dostačující. Až po odstoupení Antonína Tlusťáka na poslední zkoušce nám spadlo do klína třetí místo mezi áčky a třetí ve skupině A6. S výsledkem tedy spokojeni jsme, ale s výkonem v žádném případě ne. Bohužel nás opět provázely zbytečné chyby, které tentokrát pramenily z nadměrné motivace,“ uvádí Milan Kneifel.

Dalším závodem, kde se představí posádka zlínského Pegas Rally Teamu, bude Cebia Rallye Pelhřimov. „Chceme poděkovat našim fanouškům, kteří nám projevovali nadměrnou přízeň u trati a snažili se nás rozveselit v servise, když se zrovna nedařilo. Do další soutěže nastoupíme v Pelhřimově, poté už na nás čeká další domácí soutěž, kterou bude Barum Rally. Tento podnik pro nás bude vrcholem sezony a pokusíme se zde předvédst před svými fandy v tom nejlepším světle.“

-pr-

Další články

Peugeot uvádí model PEUGEOT TRAVELLER na český trh

Peugeot uvádí model PEUGEOT TRAVELLER na český trh

Peugeot Traveller se chystá zaujmout významnou pozici v kategoriích víceúčelových prostorných vozů a vozů určených pro luxusní přepravu více osob.

celý článek >
Znáte křižovatky a dopravní značky? Otestujte se!

Znáte křižovatky a dopravní značky? Otestujte se!

Nejen všichni co se chystají do autoškoly, ale jistě i zkušení řidiči, si rádi prověří své znalosti. Každodenní cestování do práce a zpět, nebo jiné pravidelné cesty, vytváří falešný pocit jistoty v prostředí, které je vám dobře známé a kde znáte již všechna nebezpečí. Jaké jsou, ale vaše reakce v neznámém městě?

BMW Motorrad R 5 Hommage: Nová motorka je esencí krásy a jednoduchosti

BMW Motorrad R 5 Hommage: Nová motorka je esencí krásy a jednoduchosti

BMW R 5 Hommage přenáší esence motocyklů jako takových do moderní éry. Kombinuje totiž prvky používané na historických motocyklech, které propojuje s moderním světem tzv. customů, tedy motocyklů stavěných na zakázku.

reklama
reklama
Obsah stránek serveru www.zakruta.cz je chráněn autorským zákonem.
Kopírování a šíření textů, fotografií a dalšího obsahu portálu v jakékoli podobě bez písemného souhlasu redakce je nezákonné.
Unauthorised copying and publishing of any content of this website is strictly prohibited.
Copyright © People For Net a.s., , tvorba www stránek People For Net a.s.
TOPlist NAVRCHOLU.cz
Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s používáním souborů cookie. OK